چاپ خبر
توضیحات کامل نحوه و چگونگی ثبت نام /

ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 93 پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : پذیرش و ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 93 دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری انجام می شود / نحوه و چگونگی ثبت نام

 

 

بر اساس پیگیری پیام نورنا (در ساعت 9:45 دقیقه 19 آبان ماه) مشکل خطای کد ۸۴۸۵-۷ برطرف گردیده است – پذیرفته شدگانی که با این خطا مواجه شده اند مجددا برای پذیرش غیرحضوری از طریق سایت گلستان اقدام کنند

 

 


پیگیری های پیام نورنا برای 3 سوال متداول پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت

 

با توجه به 3 سوال متداولی که بازدیدکنندگان در مورد ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت پرسیده بودند ، طی پیگیری از سازمان مرکزی پیام نور به شرح زیر می باشد:

1- پذیرفته شدگان چه زمانی برای ثبت نام حضوری به مراکز خود مراجعه کنند:

پاسخ : پذیرفته شدگان استان تهران بعد از پذیرش غیرحضوری ، در بازده زمانی اعلام شده (18 تا 21 آبان ماه) برای اینکه ثبت نامشان تایید شود ، باید حتما به مراکز قبولی خود مراجعه کنند. و پذیرفته شدگان سایر مراکز شهرستان ها ، زمان مراجعه حضوری توسط خود مراکز اطلاع رسانی می شود (احتمالا در سایت مراکز اعلام می شود)

 

2- نیمسال ورودی پذیرفته شدگان چه زمانی می باشد:

پاسخ : پذیرفته خود می تواند انتخاب کند که ورودی نیمسال اول باشد و یا ورودی نیمسال دوم. مشروط بر اینکه حتما پذیرش از دانشجو انجام شود و بعد می تواند انتخاب کند که پذیرش برای کدام نیمسال باشد. پس پذیرفته شده می تواند نیمسال ورودی خود را از بین نیمسال های اول 94-93 و یا نیمسال دوم 94-93 انتحاب کند.

 

3- شهریه ثابت تا چه زمانی امکان پرداختش هست و امکان قسطی کردن شهریه ثابت هست یا خیر:

پاسخ : شهریه ثاب باید در همین زمان بعد از پذیرش واریز شود و برای نیمسال بعدی دانشج ذخیره می شود.خیر امکان قسطی کردن شهریه ثابت نیست و باید کامل پرداخت شود

 


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 93 دانشگاه پیام نور که قرار بود به صورت حضوری انجام شود ، براساس پیگیری های پیام نورنا و بر اساس اطلاعیه درج شده در سیستم جامع گلستان دانشگاه پیام نور  ، شیوه ثبت نام تغییر کرد و  ثبت نام به صورت غیرحضوری و اینترنتی از طریق سایت گلستان انجام می شود.

این دسته از پذیرفته شدگان می توانند با ورود به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و براساس دستور العمل اعلام شده نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک خود به صورت غیر حضوری اقدام کنند.

 

مهلت ثبت نام غیرحضوری از 18 آبان ماه لغایت 21 آبان ماه 93 می باشد.

 

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 

 

پذیرش این دسته از دانشجویان برای نیمسال دوم (ورودی نیمسال دوم 94-93) می باشد

 


 

آموزش تصویری ثبت نام و پذیرش غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید پیام نور – کلیک کنید

 

راهنما و آموزش تصویری انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 


خلاصه مراحل پذیرش و انتخاب واحد:

الف) تکمیل مشخصات و ارسال مدارک و دریافت “گزارش260”

ب) پرداخت شهریه ثابت

 

نکته مهم : کلیه پذیرفته‌ شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد سال 93 مراکز و واحدهای استان تهران ؛ شامل تهران/ری/دماوند/رباط‌کریم(پرند)/پردیس/لواسان/ پاکدشت/ ورامین ، باید پس از تکمیل مرحله ثبت‌نام غیرحضوری در سامانه آموزشی گلستان و قبل از واریز شهریه ، جهت تشکیل پرونده و تایید ثبت‌نام در ساعات اداری به مراکز قبولی مراجعه کنند.

 


الف) تکمیل مشخصات و ارسال مدارک و دریافت “گزارش260”

1- کلیه پذیرفته شدگان میبایست با شناسه کاربری و گذرواژه به شرح زیر وارد سیستم شوند:

 

* پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد سال 93

– شناسه کاربری : شماره داوطلبیu931

– گذرواژه : شماره ملی (در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج شناسه کاربری ثبت گردد)

مثال : شناسه کاربری: u931600707 – گذرواژه: 0061111111

 

نکته مهم 1 : شماره داوطلبی شما در کارنامه اعلام شده در سایت سازمان سنجش وجود دارد

نکته مهم 2 : گذر واژه دانشجویان در صورتیکه در اطلاعات سازمان سنجش فاقد شماره ملی باشند ، شماره شناسنامه می باشد.

 

سایت خدمات آموزشی و انتخاب واحد دانشگاه پیام نور

 

نکته: سایت خدمات آموزشی و انتخاب واحد دانشگاه پیام نور فقط با مرورگر اینترنت اکسپلورر (مرورگر اصلی ویندوز) باز می شود.

2- از طریق مسیرزیر نسبت به تکمیل اطلاعات و همچنین ارسال مدارک لازم اقدام نمائید.

آموزش –> دانشجو –> پذیرش غیرحضوری –> “پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود”

 

تذکر: حجم هر تصویر حداکثر 250 کیلوبایت و ترجیحا فرمت آن jpg یا jpeg باشد.

 

کاملترین و جامع ترین آموزش تصویری ثبت نام و پذیرش غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید پیام نور – کلیک کنید

 

_____________________________________________________

 

مدارک لازم جهت ثبت نام کارشناسی ارشد پیام نور

(کلیه مدارک باید اسکن شوند و در سیستم ارائه داده شوند)
1- مدرک کارشناسی پیوسته / ناپیوسته مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت
2- مدرک کاردانی برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته
3- گواهی تائیدیه سهمیه ایثارگری ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری
۴- تصویر کلیه صفحات شناسنامه
۵- تصویر کارت ملی
۶- عکس با زمینه روشن
۷- مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه ( ویژه آقایان – برای این کار باید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنید )

 

_____________________________________________________

 

نکته مهم : کلیه پذیرفته‌ شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد سال 93 مراکز و واحدهای استان تهران ؛ شامل تهران/ری/دماوند/رباط‌کریم(پرند)/پردیس/لواسان/ پاکدشت/ ورامین ، باید پس از تکمیل مرحله ثبت‌نام غیرحضوری در سامانه آموزشی گلستان و قبل از واریز شهریه ، جهت تشکیل پرونده و تایید ثبت‌نام در ساعات اداری به مراکز قبولی مراجعه کنند.

 

3- بعد از پذیرش نهایی ،می بایست با:

شناسه کاربری : شماره دانشجویی

گذرواژه: شماره شناسنامه

 

نکته مهم : تا زمانی که شما همچنان با شماره داوطلبی وارد سایت می شوید یعنی شماره دانشجویی شما فعال نشده است  و باید صبر کنید تا مدارک شما توسط مرکزتان تایید شوند زمان دقیقی را نمی شود برای موضوع بیان کرد.

 

کاملترین و جامع ترین آموزش تصویری ثبت نام و پذیرش غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید پیام نور – کلیک کنید

 

نکته مهم : کلیه پذیرفته‌ شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد سال 93 مراکز و واحدهای استان تهران ؛ شامل تهران/ری/دماوند/رباط‌کریم(پرند)/پردیس/لواسان/ پاکدشت/ ورامین ، باید پس از تکمیل مرحله ثبت‌نام غیرحضوری در سامانه آموزشی گلستان و قبل از واریز شهریه ، جهت تشکیل پرونده و تایید ثبت‌نام در ساعات اداری به مراکز قبولی مراجعه کنند.

 

_____________________________________________________

 

ب) پرداخت شهریه ثابت دانشگاه

4- کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت میباشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از مسیر زیر نسبت به دریافت گزارش 163 (فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور)اقدام نمایید:

منوی اصلی –> آموزش –> گزارش های آموزش –> شهریه –> لیست ها و آمارها –> فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور

 

تذکر1: پرداخت شهریه از 2 طریق : الکترونیکی، دستگاه خودپرداز بانک صادرات مقدور می باشد.

آموزش تصویری پرداخت الکترونیکی شهریه در سایت گلستان دانشگاه پیام نور

 

تذکر2: در صورت موفقیت تراکنش پرداخت پس از حداکثر 2 ساعت، وضعیت دانشجو از حالت بدهکار به فعال تبدیل خواهد شد.

تذکر3: شایان ذکر است در صورت عدم موفقیت تراکنش (در پرداخت غیر حضوری) و برگشت وجه شهریه، وضعیت دانشجو مجدد به غیر فعال تبدیل خواهد شد.

 


تذکرات بسیار مهم :

1- دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده هستند و تغییر آن امکان پذیر نمی باشد.

الف) برای پذیرفته شدگانی که دارای کد قبولی جدید یا کد قبولی در سایر دانشگاهها بوده و در تکمیل ظرفیت پذیرفته شده اند ثبت نامدر سیستم جامع خدمات آموزشی صورت می پذیرد و پس از واریز شهریه ثابت توسط دانشجو برای نیمسال اول 94-93 مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه درج گردد. شایان ذکر است شهریه ثابت ایشان برای نیمسال دوم 94-93 ذخیره می شود.

ب) پذیرفته شدگانی که کد قبولی قبلی آنها دانشگاه پیام نور می باشد و در حال تحصیل در آن می باشند، می توانند تا پایان نیمسال جاری در کد قبولی اولیه تحصیل  و در نیمسال دوم 94-93 و بر اساس فایل اسامی پذیرفته شدگان برای ایشان تغییر کد قبولی اقدام شود.

ج) پذیرفته شدگانی که کد قبولی قبلی آنها دانشگاه پیام نور بوده ولی در آن ثبت نام ننموده اند، حسب مراجعه و درخواست، تغییر کد قبولی در سیستم اعمال شود و امور ثبت نام آنها مطابق بند الف انجام شود.

یاد آوری مهم: برای دانشجویانی که دارای کد قبولی در دانشگاه هستند و متقاضی تحصیل در کد قبولی جدید می باشند، لازم است نام رشته جدید در سیستم جامع گلستان در بخش اصلاح نظام آموزشی اصلاح گردد و در صورت نیاز به تغییر نام مرکز، اسامی و شماره دانشجویی آنها به اداره کل خدمات آموزشی اعلام گردد.

شایان ذکر است تاریخ اخذ مدرک کارشناسی کلیه پذیرفته شدگان حداکثر تا تاریخ  30 بهمن 93 خواهد بود و از پذیرفته شدگانی که موفق به اخذ مدرک با تاریخ دانش آموختگی فوق الذکر نشوند به هیچ عنوان ثبت نام به عمل نمی آید.

 

2-درصورتی که رشته کارشناسی با رشته قبولی کارشناسی ارشد همنام نباشد به تشخیص گروه آموزشی و پژوهشی مرکزاستان؛ دانشجو علاوه بر واحدهای مصوب مقطع کارشناسی ارشد باید واحدهای جبرانی ازمقطع کارشناسی همان رشته رادر اولین نیمسال تحصیلی ممکن اخذ و بگذراند.(درصورتی که برای رشته ای دروس جبرانی تعریف نشده باشد، دروس جبرانی توسط گروههای آموزشی و پژوهشی استان تعیین گردد)

3- ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان بصورت غیر حضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

3-1 – پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه وارد سیستم جامع خدمات آموزشی شوند.شایان ذکر است مراحل ثبت نام، گام به گام در Help سیستم جامع گلستان موجود است.

3-2 – پس ازپایان ثبت نام اولیه شماره دانشجویی به پذیرفته شدگان اعلام و پس از24 ساعت امکان انتخاب واحد برای ایشان فراهم می شود، لازم است تا دانشجو جهت انتخاب واحد در مهلت مقرر اقدام نماید.

4- تاریخ مراجعه حضوری برای هر مرکزی متفاوت است و باید از سایت اینترنتی مرکزتان پیگیری کنید.

5- افرادی که با استفاده از تسهیلات آموزشی(سهمیه) پذیرفته شده اند ملزم به ارائه مدارک مثبته اشتغال به کار در سازمانها ویا تائیدیه سهمیه به هنگام ثبت نام هستند.

از اینگونه پذیرفته شدگان باید گواهی لازم دال بر صحت ادعا اخذ و در پرونده ضبط گردد. ( برای کارکنان ارائه گواهی اشتغال به کار و اصل حکم کارگزینی الزامی است)

یادآوری مهم : کلیه مراکز / واحدها موظف هستند وضعیت سهمیه پذیرفته شدگان را به صورت محرمانه از سازمان مربوطه استعلام و تائیدیه آن را در پرونده دانشجو قرار دهند.

6- کارمندان استان ،مراکز و واحدهای تحت پوشش پیام نور با هر وضعیت استخدامی مجاز به انتخاب رشته درمرکز یا واحد محل اشتغال خود نیستند. ضروری است در صورت قبولی در محل اشتغال از ثبت نام ادامه تحصیل آنها جلوگیری به عمل آید.

به دانشجویان عزیز توصیه می شود مطالب زیر را با دقت مطالعه فرمایند:

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 


مدارکی که پذیرفته شدگان لازم است بصورت حضوری جهت تشکیل پرونده ارائه نمایند:

1- اصل شناسنامه به همراه 2 سری کپی از تمام صفحات.
2- اصل کارت ملی به همراه 2 سری کپی.
3- اصل مدرک لیسانس به همراه 2 سری کپی (تاریخ فراغت از تحصیل حداکثر تا 30 بهمن ماه 1393).
دانشجویانی که تعهد خدمت دارند نسبت به تهیه کپی برابر با اصل  مدرک لیسانس از ارگان مربوطه اقدام فرمایند.
4- اصل مدرک کاردانی به همراه 2 سری کپی .( دانشجویان کاردانی به کارشناسی )
5- دانشجویانی که تعهد خدمت دارند نسبت به کپی برابر با اصل  مدرک کاردانی از ارگان مربوطه اقدام فرمایند .
7- اصل ریز نمرات کارشناسی و کاردانی در صورت در دسترس بودن .
8- اصل مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی به همراه کپی
9- عکس پرسنلی 4*3 پشت نویسی شده . (6 قطعه به همراه پاکت عکس)
10- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت به همراه 2 سری کپی.
11- تهیه گزارش 260 از سیستم گلستان.(گواهی پذیرش ثبت نام)
12- تهیه گزارش 1800 از سیستم گلستان. (اطلاعات عمومی ثبت نام)
13- فرم تعهد شهریه .(فرم شماره 6)
14- گواهی اشتغال و حکم کارگزینی از سازمان مربوطه (برای دانشجویانی که از سهمیه کارمندی استفاده نموده اند به ویژه دانشجویان مجازی پردیس خودگردان)
15- تهیه گواهی سهمیه برای دانشجویانی که از سهمیه شاهد و یا ایثارگر استفاده نموده اند.( اعلام کد 16 رقمی در گواهی الزامی است ).

تذکر : دانشجویانی که به سازمان آموزش و پرورش تعهد خدمت دارند بایستی نسبت به کپی مدرک ، حکم کارگزینی و گواهی اشتغال اقدام فرمایند   

  


در همین زمینه بخوانید:

پاسخگویی به برخی از سوالات داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : حجت - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام
    با تشکر از پیگیریهای شما جهت انجام غیر حضوری ثبت نام
    1-برای ثبت نام که وارد سامانه گلستان میشم ارور 8485 میده به دانشگاه ارومیه هم که زنگ میزنم جواب نمیدن به نظر شما مشکل چیه؟
    2- من در دوره مجازی ارومیه قبول شدم و خودم ساکن تهرانم برای دوره های مجازی نیازی به حضور در دانشگاه هست یا نه؟ و آیا میتونم امتحانات پایان ترمم را در واحدهای تهران بدم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    1-اگر نمی توانید وارد شوید ، ثبت نام شما به صورت حضوری انجام می شود و باید به مرکز قبولی خود مراجعه کنید. قبل از مراجعه حتما تا جایی که می توانید تماسی با مرکزتان جهت هماهنگی داشته باشید.
    2- خیر کلاسهایتان به صورت غیرحضوری برگزار می شود.امتحانات رو در هر جایی خواسته باشید می توانید بدهید (تعیین محل آزمون که در زمان امتحانات فعال می شود)

  2. نویسنده دیدگاه : هانیه - در تاریخ : 18 آبان 1393

    با سلام از صبح تا بحال هرچه تلاش میکنم نمی تونم ثبت نام کنم البته وارد صفحه اول میشم با توجه به اینکه اسم بنده وشماره دانشجویی ام ظاهر میشود ولی قادر به ثبت نام نیستم عملا هیچ اطلاعاتی وارد نمیشود وبا خطایی با این مضمون مواجه میشوم “کد 8485-7 تاریخ جاری در محدوده تاریخ مشخص شده برای پذیرش غیرحضوری دانشجو قرار ندارد”البته بنده پذیرفته شده پیام نور تهران جنوب هستم لطفا راهنماییم کنید با مشکل مواجه شدم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    اگر نمی توانید وارد شوید ، ثبت نام شما به صورت حضوری انجام می شود و باید به مرکز قبولی خود مراجعه کنید. قبل از مراجعه حتما تا جایی که می توانید تماسی با مرکزتان جهت هماهنگی داشته باشید.

  3. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام

    آیا قبل از تایید نهایی قسمتی بوده که در اون درمورد تحصیلات قبلی سوال کرده باشه و من ندیده باشم چون پس از دریافت گزارش اطلاعات موقع ثبتنام کنکور نمایش داده شدن و بعضی باکس ها خالی بودن برا همین پرسیدم که آیا من یادم رفته یا نه چنین چیزی نبوده است؟

    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    ما خودمون چون دسترسی نداریم دقیقا اطلاعی هم نداریم.ولی فکر نمیکنم چیز خاصی بوده باشد

  4. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام
    من تهران شمال قبول شدم.برای من اینو مینویسه:
    تاریخ جاری در محدوده تاریخ مشخص شده برای پذیرش غیرحضوری دانشجو ، قرار ندارد
    چیکار باید کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    اگر نمی توانید وارد شوید ، ثبت نام شما به صورت حضوری انجام می شود و باید به مرکز قبولی خود مراجعه کنید. قبل از مراجعه حتما تا جایی که می توانید تماسی با مرکزتان جهت هماهنگی داشته باشید.

  5. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام من اصفهان قبول شدم معلم هستم وکلاس نمیتونم حاضرشم ایاکلاسا اجباریست و امتحانات روکجا شرکت کنم چون محل خدمت من بلوچستان هست

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    حضور در کلاسهای پیام نور اختیاری می باشد به جز دروسی که واحد عملی دارد و دروسی که فاقد منبع هستند.
    اگر ارشد هستید بله امتحانات رو میتونید در هر مرکزی که دوست دارید امتحان دهید (تعیین محل آزمون که در زمان امتحانات برای ارشدها فعال می شود)

  6. نویسنده دیدگاه : مهران - در تاریخ : 18 آبان 1393

    من درمرحله تکمیل ظرفیت قبول شدم ایا امکانش هست از این ترم یعنی ترم مهر بخونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    بله.

  7. نویسنده دیدگاه : صبا - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام من قبلا کیش ثبت نام غیر حضوری کردم انتخاب واحد کردم اما مدارک نبردم الان تکمیل شیراز قبول شدم میخوام شیراز باشم اونجا دوره نمیتونم برم ولی شماره داوطلبی وشماره شناسنامه میزنم میگه اشتباهه چکار کنم نگین با دانشگاه تماس بگیر اصن جواب نمیده تو رو خدا راهنماییم کنین که از دستش ندم ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    اگر با مشخصات زیر وارد می شوید و همان رشته قبلی شما هست:
    – شناسه کاربری : شماره داوطلبیu931
    – گذرواژه : شماره ملی
    ثبت نام شما به صورت حضوری انجام می شود و باید به مرکز قبولی خود مراجعه کنید تا تغییر کد قبولی شما توسط مرکزتان در سیستم انجام شود

  8. نویسنده دیدگاه : رامین - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام .من اول دانشگاه پیام نور بوشهر رو اوردم اما ثبت نام نکردم
    الان تو تکمیل ظرفیت همون رشته رو شیراز اوردم
    الان برا ثبت نام کد همون بوشهر میاد…
    باید چه کار کنم؟دانشگاه شیراز هم جواب نمیده!!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    اگر در سیستم همان اطلاعات مربوط به رشته و مرکز قبلی شما هست خیر!! باید به صورت حضوری مراجعه کنید به مرکز قبولیتون تا تغییر کد قبولی در سیستم توسط مرکز جدید ثبت شود
    حتما تا جایی که می توانید تماسی با مرکزتان جهت هماهنگی داشته باشید.

  9. نویسنده دیدگاه : e.k - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام
    از دوستان کسی هست که برا پذیرش این خطا رو داشته باشه و مشکلش حل شده باشه
    “””کد 8485-7 : تاریخ جاری در محدوده تاریخ مشخص شده برای پذیرش غیرحضوری دانشجو ، قرار ندارد””
    اگر راهنمایی کنید ممنون میشم امکان مراجعه حضوری ندارم و تلفن های مرکز هم جواب نمیدن .

  10. نویسنده دیدگاه : شهرام - در تاریخ : 18 آبان 1393

    با سلام پشتیبان جان من مطمئن باشم همون شهرکرد ثبت نام غیر حضوری را انجام بدم و شهریه را پرداخت کنم سپس به مرکز قبولی جدید مراجعه کنم ؟ اخه میترسم برام مشکلی پیش بیاد ؟تشکر میکنم اگه جوابم بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    اگر در سیستم همان اطلاعات مربوط به رشته و مرکز قبلی شما هست خیر!! باید به صورت حضوری مراجعه کنید به مرکز قبولیتون تا تغییر کد قبولی در سیستم توسط مرکز جدید ثبت شود و بعد اقدام به واریز شهریه کنید.

  11. نویسنده دیدگاه : ف - در تاریخ : 18 آبان 1393

    پس اگه بخوایم میتونیم از همین ترم که در جریلانه انتخاب واحد کنیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    بله

  12. نویسنده دیدگاه : امید - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام.
    پشتیبان برس به دادم
    عکس رو موقع ثبت نام یادم رفت ارسال کنم
    خود مرکز میتونه واسم ارسال کنه؟
    گیر که نمیدن؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    در مراجعه حضوری به مرکزتان اعلام کنید خودشون اصلاح میکنند

  13. نویسنده دیدگاه : مجتبی - در تاریخ : 18 آبان 1393

    با سلام خدمت شما
    چندتا سوال داشتم از حضورتون
    1- من که میخوام ترم بهمن شروع به تحصیل کنم باید نصف شهریه ثابت رو الان بدم و بقیه شهریه ثابت و کل شهریه متغیر رو تا کی وقت دارم برای پرداخت؟
    2- من دبیرم و معافیت بخاطر تعهد خدمت دارم باز باید برای وضعیت نظام وظیفه برم پلیس +10؟
    3- کد خطایی که برای دوستان زده شده برای منم اومده و امکان ثبت نام و کارای دیگه رو نمیده لطفا” پیگیری کنید تا مشکل من و دوستان رفع بشه
    مرسی از جواب دادن به موقع شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    1- بله. تا پایان نیمسال بعدی
    2- خیر همون معافیتتون رو بدید به مرکز قبولی کفایت میکند
    3- مشکل رفع شده است مجددا مراجعه اقدام به ثبت نام غیرحضوری کنید

  14. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام.آیا کتابایی که واسه نیمسال اول منبع امتحان هستند واسه نیمسال دوم هم هست؟یا واسه ترم بهمن کلا منابع امتحانات تغییر میکنه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلامپ
    ممکن است تغییرانی داشته باشد.

  15. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 18 آبان 1393

    از دوستان کسی برای دانشگاه ارومیه یا مجازی دانشگاه دیگر ثبت نام کرده؟

  16. نویسنده دیدگاه : نازی - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام
    من قبلا پیام دادم ولی الانیست حذف شده.آیا زمان مراجعه حضوری تمدید میشه؟شیراز هم تا چهارشنبه فرصت مراجعه حضوری گذاشته.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    دوست عزیز هنوز مهلت تمام نشده که اعلام کنند تمدید می شود یا خیر!! ولی معمولا بله تمدید می شود.
    باید از مرکزتان سوال کنید زمان مراجعه حضوری رو

  17. نویسنده دیدگاه : پاپیلو - در تاریخ : 18 آبان 1393

    من در رشته نهج البلاغه تهران جنوب قبول شدم ولی در سامانه گلستان خطای 8485-7 تاریخ جاری در محدوده تاریخ شخص سده برای پذیرش غیر حضوری دانشجو قرار ندارد باید چکار کنم، فکر میکنم مشکل از سامانه هست ،لطفا بررسی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    درضمن هر چه با دانشگاه تماس گرفته میشه کسی پاسخ گو نیست!!!!!!!!!!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    اگر نمی توانید وارد شوید ، ثبت نام شما به صورت حضوری انجام می شود و باید به مرکز قبولی خود مراجعه کنید. قبل از مراجعه حتما تا جایی که می توانید تماسی با مرکزتان جهت هماهنگی داشته باشید

  18. نویسنده دیدگاه : پاپیلو - در تاریخ : 18 آبان 1393

    من در رشته نهج البلاغه “مجازی” تهران جنوب قبول شدم شهریه مجازی پیام نور چقدر است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  19. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 19 آبان 1393

    با تشکر از وقتی که برای ما می گذارید

    شما در جواب یکی از دوستان گفتین که می تونه از همین ترم انتخاب واحد کنه و بخونه و امتحان بده ولی یکی از دوستان بالایی گفتن که به مرکزشون مراجعه کرده و اونا گفتن فردا بیا برا مرخصی چون شما از بهمن میتونین بخونین

    شما قرار شده بود پیگیری کنین

    ممنون میشم جواب کامل و قطعی و موثق شمارو بدونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    دوست عزیز اول همین خبر بالا رو بخونید .پیگیریمون رو در اولین همین خبر نوشتیم!!

  20. نویسنده دیدگاه : فرشته - در تاریخ : 19 آبان 1393

    سلام
    من قبلا مجازی تهران قبول شدم ثبت نام حضوری و غیر حضوری هم انجام دادم شماره دانشجویی هم برام صادر شد ولی انتخاب رشته نکردم وجهی هم نپرداختم الان تکمیل ظرفیت اصفهان قبول شدم ولی نمیتونم برم ایا برای سال دیگه در صورت قبولی مشکلی برای من پیش میاد و باید انصراف بدم یا کار دیگه ای انجام بدم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد

  21. نویسنده دیدگاه : پرستو - در تاریخ : 19 آبان 1393

    سلام.اگه بخوایم شیوه رو ازآموزش به پژوهش تغییربدیم بایدازهمین اول موقع ثبت نام اقدام کنیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    خیر بعد ثبت نام و در طول ترم هست. شرایطش در همین سایت هست جستجو کنید

  22. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 19 آبان 1393

    سلام.اصل مدرک دیپلم من تو دانشگاهی هست که 10 سال پیش لیسانس گرفتم.وقت تیست که برم.گیر میدن؟امل بعدا واسشون میبرن.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    مشکلی نباید باشد.اصل لیسانس مهم می باشد

  23. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 19 آبان 1393

    اصل مدرک دیپلم من و اصل مدرک پیشدانشگاهی من همون موقع ثبت نام تو کارشناسی ازمون گرفتن.الان فقط کپیشو دارم.چیکار کنم؟من اصلا واسم مقدور نیست برم دانشگاه دوره لیسانسم.میشه بعدا ببرم اصلشو؟اما اصل مدرک لیسانس دستمه.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    مشکلی نباید باشد.اصل لیسانس مهم می باشد

  24. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 19 آبان 1393

    با سلام. چندتا سوال داشتم
    1- من گزینه پرداخت شهریه رو ندارم چیکار باید کنم؟ اون مسیری که شما نوشتید رو نداره تا گزینه آموزش هستش ولی رو گزینه آموزش که میرم مسیر –> گزارش های آموزش –> شهریه –> لیست ها و آمارها –> فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور. رو نداره. چیکار باید کنم
    2- آیا بعد از ثبت نام غیر حضوری حتما باید تو همین محدوده زمانی که مشخص شده برا ثبت نام به صورت حضوری بریم و ثبت نام رو تکمیل کنیم؟
    3- آیا امکاداره منابع درس هایی که باید انتخاب کنیم رو بذارید؟ ممنون میشیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    1- لازم به ذکر است جهت اخذ گزارش پرداخت شهریه بایستی پس از پذیرش نهایی با شناسه :شماره دانشجویی و رمز عبور : شماره شناسنامه یا کدملی وارد سیستم شوید.
    2- اگر پذیرفته شده مراکز تهران هستید بله. اگر سایر مراکز استان های دیگر هستید از سایت اینترنتی مرکزتان زمان مراجعه حضوری رو پیگیری کنید.
    3- آخرین لیست منابع درسی پیام نور

  25. نویسنده دیدگاه : نعیمه - در تاریخ : 19 آبان 1393

    با سلام متاسفانه برای ثبت نام در سامانه باخطای8485-7 مواجه میشویم که به هیچ عنوان ثبت نام مقدور نیست وظاهرا بسیاری از پذیرفته شدگان با این خطا مواجه اند ودانشگاه پیام نور تهران جنوب هم که جواب تماسها را نمی دهند اگر قرار بود اینقدر اذیت شویم بهتر بود حضوری انجام میشدخواهش میکنم بگویید این مشکل را رفع کنند در ضمن به لحاظ خدمات سامانه ای و اطلاع رسانی واحدهای پیام نور بسیار ضعیف عمل میکنند،بازم خدار رو شکر که شما هستید وراهنمایی میکنیدلطفا پیگیری کنید میترسم از ثبت نام جا بمونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    بر اساس پیگیری پیام نورنا (در ساعت 9:45 دقیقه 19 آبان ماه) مشکل خطای کد ۸۴۸۵-۷ برطرف گردیده است – پذیرفته شدگانی که با این خطا مواجه شده اند مجددا برای پذیرش غیرحضوری از طریق سایت گلستان اقدام کنند

  26. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 19 آبان 1393

    سلام
    من هم مثل بیشتر دوستان با اخطار 8485 مواجه شدم که بر اساس پاسخهای شما به بقیه با مرکز قبولی تماس گرفتم گفتن اول باید ثبت نام اینترنتی کنید.
    چجوریه یه سری از دوستان مثلا در واحد تهران جنوب ثبت نام کردن برای بعضیا هم همون اخطار 8485 داده شده؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    بر اساس پیگیری پیام نورنا (در ساعت 9:45 دقیقه 19 آبان ماه) مشکل خطای کد ۸۴۸۵-۷ برطرف گردیده است – پذیرفته شدگانی که با این خطا مواجه شده اند مجددا برای پذیرش غیرحضوری از طریق سایت گلستان اقدام کنند

  27. نویسنده دیدگاه : پشتیبان - در تاریخ : 19 آبان 1393

    بر اساس پیگیری پیام نورنا (در ساعت 9:45 دقیقه 19 آبان ماه) مشکل خطای کد ۸۴۸۵-۷ برطرف گردیده است – پذیرفته شدگانی که با این خطا مواجه شده اند مجددا برای پذیرش غیرحضوری از طریق سایت گلستان اقدام کنند

  28. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 19 آبان 1393

    من مدرک دیپلم اصلش تو دوره لیسانس دادم تحویل.چیکار کنم الان؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    خوب باید بگیرید دوست عزیز!!! اصل مدارک نباید دست دانشگاه باشد و باید دست خودتان باشد!!

  29. نویسنده دیدگاه : sh - در تاریخ : 19 آبان 1393

    سلام خسته نباشید
    ببخشید میشه راهنمایی کنید
    من شهریورشیمی تجزیه پیام نور ارومیه آموزش محور قبول شدم ثبت نام غیر حضوری کردم ولی بعد مریض شدم وانتخاب واحد نکردم وتوتکمیل ظرفیت همون رشته وهمون دانشگاه ولی پژوهش محورقبول شدم اگه بخوام ترم بعد بیام دانشگاه باید دوباره باشماره داوطلبی وارد بشم؟که اینجوری خطا میده.چیکار کنم؟ میتونم ترم دوم مراجعه حضوری داشته باشم؟الان به خاطر جراحی که شدم نمیتونم بیام دانشگاه.آیا برا ترم دوم باید شهریه ثابت ترم اول هم واریز کنم یاهمون شهریه ترم دوم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    اگر با مشخصات زیر وارد می شوید و همان رشته قبلی شما هست:
    – شناسه کاربری : شماره داوطلبیu931
    – گذرواژه : شماره ملی
    ثبت نام شما به صورت حضوری انجام می شود و باید به مرکز قبولی خود مراجعه کنید تا تغییر کد قبولی شما توسط مرکزتان در سیستم انجام شود

  30. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 19 آبان 1393

    سلام با تشکر از پیگیریهای شما جهت رفع مشکلات دانشجویان
    قسمت مشخصات دانشجو–تکمیل و تأیید اطلاعات شخصی دانشجو غیرفعال هست. این قسمت توسط خودمون پر میشه؟؟ بخش مربوط به شهریه در سایت وجود نداره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    این گزینه های زمانی فعال می شود که شما با شماره دانشجویی وارد شوید دوست عزیز فرم واریز شهریه هم همینطور هست

  31. نویسنده دیدگاه : الی - در تاریخ : 19 آبان 1393

    سلام من الان ترم اول ارشد دارم میخونم حالا تکمیل ظرفیت ارشد قبول شدم میخوام ثبت نام کنم ولی وقتی شناسه کاربری اونجوری که گفتین میزنم خطا میده چکار کنم؟؟؟؟ زود جواب بدین لطفا

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    اگر نمی توانید وارد شوید ، ثبت نام شما به صورت حضوری انجام می شود و باید به مرکز قبولی خود مراجعه کنید. قبل از مراجعه حتما تا جایی که می توانید تماسی با مرکزتان جهت هماهنگی داشته باشید.

  32. نویسنده دیدگاه : e.k - در تاریخ : 19 آبان 1393

    ممنون از پیگیری های شما

  33. نویسنده دیدگاه : الی - در تاریخ : 19 آبان 1393

    مرکز قبولی جدید من اهواز ولی تو سایتش هیچ شماره تماسی داده نشده.چکار کنم؟اگه شما شماره تماسی ازاین دانشگاه دارید ذکر کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    متاسفانه ما هم شماره ای از این مرکز نداریم

  34. نویسنده دیدگاه : e.k - در تاریخ : 19 آبان 1393

    سلام
    من غیر حضوری ثبت نام کردم و گواهی پذیرش غیر حضوری هم گرفتم ولی نمی تونم با شماره دانشجویی و کد ملی ا شناسنامه وارد سیستم بشم .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    باید صبر کنید تا ثبت نام غیرحضوری توسط مرکزتان تایید شود. کمی زمان می برد نگران نباشید

  35. نویسنده دیدگاه : نازنین - در تاریخ : 19 آبان 1393

    با سلام
    یکی از دوستان دیروز ثبت نام غیرحضوری را در دانشگاه پیام نور شیراز انجام داده ولی امروز نه با شماره دانشجویی و نه با شماره داوطلبی موفق به پرداخت شهریه ثابت نمی شود
    علت چیست لطفا پیگیری کنید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    باید صبر کنید تا ثبت نام غیرحضوری توسط مرکزتان تایید شود. کمی زمان میبرد نگران نباشید

  36. نویسنده دیدگاه : مهران - در تاریخ : 19 آبان 1393

    سلام
    من الان اومدم کافی نت متاسفانه یک ساعته که نشستم توی سایتوارد شدم اما صفحه که اطلاعات را باید وارد کنیم اصلا کار نمی کند
    تلفن دانشکاه هم که خدا رو شکر جواب نمی ده
    من موندم چرا شما وقتی که هیچ قسمتی جوابکو نیست اصلا چرا تلفن دارید . تلفن را قطع کنید خیال همه راحت بشه.

    در ضمن ثبت نام هم حضوری کنید که من از صبح تا حالا 3 مرتبه بول کافی نت دادم.

  37. نویسنده دیدگاه : مهشيد - در تاریخ : 19 آبان 1393

    سلام مرسی که این همه وقت ما براتون ارزش داره تلفن دانشگاه وقتی جواب نمیده کلا قطع کنید . وقتی امکانات و پشتیبانی لازم برای ثبت نام اینترنتی ندارید چرا حضوری ثبت نام نمیکنید؟ من دهها بار وارد سیستم شدم اما جدولی برای ثبت مشخصات وجودنداره ، اولش بعد از ورود با شماره داوطلبی ، شماره دانشجویی خودش می امد اما الان خدا رو شکر اون هم دیگه نمیاده؟؟ حالا ما باید چکار کنیم ؟؟ تا شب جلوی کامپیوتر باشیم یا کسی جوابگوی ما هست؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    به دلیل ترافیک بالای سایت گلستان هست. سعی کنید ساعاتی بعد مراجعه کنید امیدواریم مشکل برطرف شده باشد

  38. نویسنده دیدگاه : مهران - در تاریخ : 19 آبان 1393

    با کمال تشکر از این که مرا راهنمایی نکردید
    الان که می خواهم وارد سایت ثبت نام شوم دیکر مرا راه نمی ده.
    می نویسد خطا 1 – شماره برونده را وارد می کنم و شماره ملی با یو 931 اما الان خطا می دهد
    صبح خطا نمی داد!!
    ممنون می شوم به هر دو ییامم جواب دهید ( این و یکی هم 1 ساعت بیش نوشتم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    احتمالا مشکل از سمت سایت گلستان هست. ساعاتی بعد مراجعه کنید.
    اگر ثبت نام غیرحضوری کردید که دیگه الان باید با شماره دانشجویی وارد شوید

  39. نویسنده دیدگاه : نعیمه - در تاریخ : 19 آبان 1393

    با سلام سیستم گلستان چرا اینقدر مشکل داره ومارا اذیت میکنه با توجه به اینکه اطلاعات با دقت وارد میشود وکد شهرها را از دفترچه سنجش دریافت نمودیم ووارد فیلد مربوطه میکنیم ولی با خطای کد شهر محل سکونت اشتباه است مواجه میشیم بخدا دیگه خسته شدیم مشکل رو خواهشا حل کنیدهنوز ثبت نام نکردم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    دوست عزیز حتما اشتباه وارد میکنید دیگه اگه نه الکی که خطا نمیده!! با دقت بیشتر عمل کنید

  40. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 19 آبان 1393

    سلام
    چقدر طول میکشه تا مرکز ثبت نام غیرحضوری را تأیید کنه و شماره دانشجویی فعال بشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    دست مراکز هست دیگه زمان مشخصی ندارد!!

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top