چاپ خبر
توضیحات کامل نحوه و چگونگی ثبت نام /

ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 93 پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : پذیرش و ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 93 دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری انجام می شود / نحوه و چگونگی ثبت نام

 

 

بر اساس پیگیری پیام نورنا (در ساعت 9:45 دقیقه 19 آبان ماه) مشکل خطای کد ۸۴۸۵-۷ برطرف گردیده است – پذیرفته شدگانی که با این خطا مواجه شده اند مجددا برای پذیرش غیرحضوری از طریق سایت گلستان اقدام کنند

 

 


پیگیری های پیام نورنا برای 3 سوال متداول پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت

 

با توجه به 3 سوال متداولی که بازدیدکنندگان در مورد ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت پرسیده بودند ، طی پیگیری از سازمان مرکزی پیام نور به شرح زیر می باشد:

1- پذیرفته شدگان چه زمانی برای ثبت نام حضوری به مراکز خود مراجعه کنند:

پاسخ : پذیرفته شدگان استان تهران بعد از پذیرش غیرحضوری ، در بازده زمانی اعلام شده (18 تا 21 آبان ماه) برای اینکه ثبت نامشان تایید شود ، باید حتما به مراکز قبولی خود مراجعه کنند. و پذیرفته شدگان سایر مراکز شهرستان ها ، زمان مراجعه حضوری توسط خود مراکز اطلاع رسانی می شود (احتمالا در سایت مراکز اعلام می شود)

 

2- نیمسال ورودی پذیرفته شدگان چه زمانی می باشد:

پاسخ : پذیرفته خود می تواند انتخاب کند که ورودی نیمسال اول باشد و یا ورودی نیمسال دوم. مشروط بر اینکه حتما پذیرش از دانشجو انجام شود و بعد می تواند انتخاب کند که پذیرش برای کدام نیمسال باشد. پس پذیرفته شده می تواند نیمسال ورودی خود را از بین نیمسال های اول 94-93 و یا نیمسال دوم 94-93 انتحاب کند.

 

3- شهریه ثابت تا چه زمانی امکان پرداختش هست و امکان قسطی کردن شهریه ثابت هست یا خیر:

پاسخ : شهریه ثاب باید در همین زمان بعد از پذیرش واریز شود و برای نیمسال بعدی دانشج ذخیره می شود.خیر امکان قسطی کردن شهریه ثابت نیست و باید کامل پرداخت شود

 


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 93 دانشگاه پیام نور که قرار بود به صورت حضوری انجام شود ، براساس پیگیری های پیام نورنا و بر اساس اطلاعیه درج شده در سیستم جامع گلستان دانشگاه پیام نور  ، شیوه ثبت نام تغییر کرد و  ثبت نام به صورت غیرحضوری و اینترنتی از طریق سایت گلستان انجام می شود.

این دسته از پذیرفته شدگان می توانند با ورود به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و براساس دستور العمل اعلام شده نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک خود به صورت غیر حضوری اقدام کنند.

 

مهلت ثبت نام غیرحضوری از 18 آبان ماه لغایت 21 آبان ماه 93 می باشد.

 

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 

 

پذیرش این دسته از دانشجویان برای نیمسال دوم (ورودی نیمسال دوم 94-93) می باشد

 


 

آموزش تصویری ثبت نام و پذیرش غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید پیام نور – کلیک کنید

 

راهنما و آموزش تصویری انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 


خلاصه مراحل پذیرش و انتخاب واحد:

الف) تکمیل مشخصات و ارسال مدارک و دریافت “گزارش260”

ب) پرداخت شهریه ثابت

 

نکته مهم : کلیه پذیرفته‌ شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد سال 93 مراکز و واحدهای استان تهران ؛ شامل تهران/ری/دماوند/رباط‌کریم(پرند)/پردیس/لواسان/ پاکدشت/ ورامین ، باید پس از تکمیل مرحله ثبت‌نام غیرحضوری در سامانه آموزشی گلستان و قبل از واریز شهریه ، جهت تشکیل پرونده و تایید ثبت‌نام در ساعات اداری به مراکز قبولی مراجعه کنند.

 


الف) تکمیل مشخصات و ارسال مدارک و دریافت “گزارش260”

1- کلیه پذیرفته شدگان میبایست با شناسه کاربری و گذرواژه به شرح زیر وارد سیستم شوند:

 

* پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد سال 93

– شناسه کاربری : شماره داوطلبیu931

– گذرواژه : شماره ملی (در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج شناسه کاربری ثبت گردد)

مثال : شناسه کاربری: u931600707 – گذرواژه: 0061111111

 

نکته مهم 1 : شماره داوطلبی شما در کارنامه اعلام شده در سایت سازمان سنجش وجود دارد

نکته مهم 2 : گذر واژه دانشجویان در صورتیکه در اطلاعات سازمان سنجش فاقد شماره ملی باشند ، شماره شناسنامه می باشد.

 

سایت خدمات آموزشی و انتخاب واحد دانشگاه پیام نور

 

نکته: سایت خدمات آموزشی و انتخاب واحد دانشگاه پیام نور فقط با مرورگر اینترنت اکسپلورر (مرورگر اصلی ویندوز) باز می شود.

2- از طریق مسیرزیر نسبت به تکمیل اطلاعات و همچنین ارسال مدارک لازم اقدام نمائید.

آموزش –> دانشجو –> پذیرش غیرحضوری –> “پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود”

 

تذکر: حجم هر تصویر حداکثر 250 کیلوبایت و ترجیحا فرمت آن jpg یا jpeg باشد.

 

کاملترین و جامع ترین آموزش تصویری ثبت نام و پذیرش غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید پیام نور – کلیک کنید

 

_____________________________________________________

 

مدارک لازم جهت ثبت نام کارشناسی ارشد پیام نور

(کلیه مدارک باید اسکن شوند و در سیستم ارائه داده شوند)
1- مدرک کارشناسی پیوسته / ناپیوسته مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت
2- مدرک کاردانی برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته
3- گواهی تائیدیه سهمیه ایثارگری ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری
۴- تصویر کلیه صفحات شناسنامه
۵- تصویر کارت ملی
۶- عکس با زمینه روشن
۷- مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه ( ویژه آقایان – برای این کار باید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنید )

 

_____________________________________________________

 

نکته مهم : کلیه پذیرفته‌ شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد سال 93 مراکز و واحدهای استان تهران ؛ شامل تهران/ری/دماوند/رباط‌کریم(پرند)/پردیس/لواسان/ پاکدشت/ ورامین ، باید پس از تکمیل مرحله ثبت‌نام غیرحضوری در سامانه آموزشی گلستان و قبل از واریز شهریه ، جهت تشکیل پرونده و تایید ثبت‌نام در ساعات اداری به مراکز قبولی مراجعه کنند.

 

3- بعد از پذیرش نهایی ،می بایست با:

شناسه کاربری : شماره دانشجویی

گذرواژه: شماره شناسنامه

 

نکته مهم : تا زمانی که شما همچنان با شماره داوطلبی وارد سایت می شوید یعنی شماره دانشجویی شما فعال نشده است  و باید صبر کنید تا مدارک شما توسط مرکزتان تایید شوند زمان دقیقی را نمی شود برای موضوع بیان کرد.

 

کاملترین و جامع ترین آموزش تصویری ثبت نام و پذیرش غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید پیام نور – کلیک کنید

 

نکته مهم : کلیه پذیرفته‌ شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد سال 93 مراکز و واحدهای استان تهران ؛ شامل تهران/ری/دماوند/رباط‌کریم(پرند)/پردیس/لواسان/ پاکدشت/ ورامین ، باید پس از تکمیل مرحله ثبت‌نام غیرحضوری در سامانه آموزشی گلستان و قبل از واریز شهریه ، جهت تشکیل پرونده و تایید ثبت‌نام در ساعات اداری به مراکز قبولی مراجعه کنند.

 

_____________________________________________________

 

ب) پرداخت شهریه ثابت دانشگاه

4- کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت میباشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از مسیر زیر نسبت به دریافت گزارش 163 (فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور)اقدام نمایید:

منوی اصلی –> آموزش –> گزارش های آموزش –> شهریه –> لیست ها و آمارها –> فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور

 

تذکر1: پرداخت شهریه از 2 طریق : الکترونیکی، دستگاه خودپرداز بانک صادرات مقدور می باشد.

آموزش تصویری پرداخت الکترونیکی شهریه در سایت گلستان دانشگاه پیام نور

 

تذکر2: در صورت موفقیت تراکنش پرداخت پس از حداکثر 2 ساعت، وضعیت دانشجو از حالت بدهکار به فعال تبدیل خواهد شد.

تذکر3: شایان ذکر است در صورت عدم موفقیت تراکنش (در پرداخت غیر حضوری) و برگشت وجه شهریه، وضعیت دانشجو مجدد به غیر فعال تبدیل خواهد شد.

 


تذکرات بسیار مهم :

1- دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده هستند و تغییر آن امکان پذیر نمی باشد.

الف) برای پذیرفته شدگانی که دارای کد قبولی جدید یا کد قبولی در سایر دانشگاهها بوده و در تکمیل ظرفیت پذیرفته شده اند ثبت نامدر سیستم جامع خدمات آموزشی صورت می پذیرد و پس از واریز شهریه ثابت توسط دانشجو برای نیمسال اول 94-93 مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه درج گردد. شایان ذکر است شهریه ثابت ایشان برای نیمسال دوم 94-93 ذخیره می شود.

ب) پذیرفته شدگانی که کد قبولی قبلی آنها دانشگاه پیام نور می باشد و در حال تحصیل در آن می باشند، می توانند تا پایان نیمسال جاری در کد قبولی اولیه تحصیل  و در نیمسال دوم 94-93 و بر اساس فایل اسامی پذیرفته شدگان برای ایشان تغییر کد قبولی اقدام شود.

ج) پذیرفته شدگانی که کد قبولی قبلی آنها دانشگاه پیام نور بوده ولی در آن ثبت نام ننموده اند، حسب مراجعه و درخواست، تغییر کد قبولی در سیستم اعمال شود و امور ثبت نام آنها مطابق بند الف انجام شود.

یاد آوری مهم: برای دانشجویانی که دارای کد قبولی در دانشگاه هستند و متقاضی تحصیل در کد قبولی جدید می باشند، لازم است نام رشته جدید در سیستم جامع گلستان در بخش اصلاح نظام آموزشی اصلاح گردد و در صورت نیاز به تغییر نام مرکز، اسامی و شماره دانشجویی آنها به اداره کل خدمات آموزشی اعلام گردد.

شایان ذکر است تاریخ اخذ مدرک کارشناسی کلیه پذیرفته شدگان حداکثر تا تاریخ  30 بهمن 93 خواهد بود و از پذیرفته شدگانی که موفق به اخذ مدرک با تاریخ دانش آموختگی فوق الذکر نشوند به هیچ عنوان ثبت نام به عمل نمی آید.

 

2-درصورتی که رشته کارشناسی با رشته قبولی کارشناسی ارشد همنام نباشد به تشخیص گروه آموزشی و پژوهشی مرکزاستان؛ دانشجو علاوه بر واحدهای مصوب مقطع کارشناسی ارشد باید واحدهای جبرانی ازمقطع کارشناسی همان رشته رادر اولین نیمسال تحصیلی ممکن اخذ و بگذراند.(درصورتی که برای رشته ای دروس جبرانی تعریف نشده باشد، دروس جبرانی توسط گروههای آموزشی و پژوهشی استان تعیین گردد)

3- ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان بصورت غیر حضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

3-1 – پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه وارد سیستم جامع خدمات آموزشی شوند.شایان ذکر است مراحل ثبت نام، گام به گام در Help سیستم جامع گلستان موجود است.

3-2 – پس ازپایان ثبت نام اولیه شماره دانشجویی به پذیرفته شدگان اعلام و پس از24 ساعت امکان انتخاب واحد برای ایشان فراهم می شود، لازم است تا دانشجو جهت انتخاب واحد در مهلت مقرر اقدام نماید.

4- تاریخ مراجعه حضوری برای هر مرکزی متفاوت است و باید از سایت اینترنتی مرکزتان پیگیری کنید.

5- افرادی که با استفاده از تسهیلات آموزشی(سهمیه) پذیرفته شده اند ملزم به ارائه مدارک مثبته اشتغال به کار در سازمانها ویا تائیدیه سهمیه به هنگام ثبت نام هستند.

از اینگونه پذیرفته شدگان باید گواهی لازم دال بر صحت ادعا اخذ و در پرونده ضبط گردد. ( برای کارکنان ارائه گواهی اشتغال به کار و اصل حکم کارگزینی الزامی است)

یادآوری مهم : کلیه مراکز / واحدها موظف هستند وضعیت سهمیه پذیرفته شدگان را به صورت محرمانه از سازمان مربوطه استعلام و تائیدیه آن را در پرونده دانشجو قرار دهند.

6- کارمندان استان ،مراکز و واحدهای تحت پوشش پیام نور با هر وضعیت استخدامی مجاز به انتخاب رشته درمرکز یا واحد محل اشتغال خود نیستند. ضروری است در صورت قبولی در محل اشتغال از ثبت نام ادامه تحصیل آنها جلوگیری به عمل آید.

به دانشجویان عزیز توصیه می شود مطالب زیر را با دقت مطالعه فرمایند:

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 


مدارکی که پذیرفته شدگان لازم است بصورت حضوری جهت تشکیل پرونده ارائه نمایند:

1- اصل شناسنامه به همراه 2 سری کپی از تمام صفحات.
2- اصل کارت ملی به همراه 2 سری کپی.
3- اصل مدرک لیسانس به همراه 2 سری کپی (تاریخ فراغت از تحصیل حداکثر تا 30 بهمن ماه 1393).
دانشجویانی که تعهد خدمت دارند نسبت به تهیه کپی برابر با اصل  مدرک لیسانس از ارگان مربوطه اقدام فرمایند.
4- اصل مدرک کاردانی به همراه 2 سری کپی .( دانشجویان کاردانی به کارشناسی )
5- دانشجویانی که تعهد خدمت دارند نسبت به کپی برابر با اصل  مدرک کاردانی از ارگان مربوطه اقدام فرمایند .
7- اصل ریز نمرات کارشناسی و کاردانی در صورت در دسترس بودن .
8- اصل مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی به همراه کپی
9- عکس پرسنلی 4*3 پشت نویسی شده . (6 قطعه به همراه پاکت عکس)
10- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت به همراه 2 سری کپی.
11- تهیه گزارش 260 از سیستم گلستان.(گواهی پذیرش ثبت نام)
12- تهیه گزارش 1800 از سیستم گلستان. (اطلاعات عمومی ثبت نام)
13- فرم تعهد شهریه .(فرم شماره 6)
14- گواهی اشتغال و حکم کارگزینی از سازمان مربوطه (برای دانشجویانی که از سهمیه کارمندی استفاده نموده اند به ویژه دانشجویان مجازی پردیس خودگردان)
15- تهیه گواهی سهمیه برای دانشجویانی که از سهمیه شاهد و یا ایثارگر استفاده نموده اند.( اعلام کد 16 رقمی در گواهی الزامی است ).

تذکر : دانشجویانی که به سازمان آموزش و پرورش تعهد خدمت دارند بایستی نسبت به کپی مدرک ، حکم کارگزینی و گواهی اشتغال اقدام فرمایند   

  


در همین زمینه بخوانید:

پاسخگویی به برخی از سوالات داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : پرستو - در تاریخ : 21 آبان 1393

    سلام.الان بعد از پرداخت شهریه باید انتخاب واحدم انجام بدیم یا می مونه واسه بهمن.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آبان 1393 :

    سلام
    خیر برای بهمن می باشد

  2. نویسنده دیدگاه : عبدالکریم - در تاریخ : 21 آبان 1393

    باسلام ببخشید برای تکمیل ظرفیت ثبت نام غیر حضوری انجام دادم و مدارک را هم ارسال کردم برا واریز شهریه وقتی می خواهم وارد سایت گلستان بشم رمز را خطا می زند

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آبان 1393 :

    سلام
    باید با شماره دانشجویی برای واریز شهریه وارد شوید دوست عزیز

  3. نویسنده دیدگاه : کمک فوری - در تاریخ : 21 آبان 1393

    مراحل ثبت نام غیر حضوری را خوندم ولی نمیدونم شماره دانشجویی از کجا بیارم؟چجوریه؟
    لطفا راهنمایی کنید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آبان 1393 :

    دوست عزیز شما باید اول با شماره داوطلبی ثبت نام غیرحضوری کنید و بعد در سیستم به شما شماره دانشجویی داده می شود

  4. نویسنده دیدگاه : saeed - در تاریخ : 21 آبان 1393

    باسلام.آیا پرداخت شهریه ثابت زمان مشخصی دارد؟لطف کنید منو راهنمایی کنید نگران هستم. ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آبان 1393 :

    سلام
    بعد از اینکه ثبت نام غیرحضوری شما انجام شد و توانستید با شماره دانشجویی وارد شوید بعد باید شهریه را پرداخت کنید.

  5. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 21 آبان 1393

    سلام.خسته نباشید.در اخبار بالا اشاره شده که دانشجو میتونه خودش انتخاب کنه ترم مهر باشه یا بهمن، ولی من با دانشگاه چردیس صحبت کردم، میگن فقط ترم بهمن میتونم شروع کنم.راهنمایی کنید لطفا.با تشکر.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آبان 1393 :

    سلام
    ما با سازمان مرکزی صحبت کردیم و گفتن دانشجو می تواند خودش انتخاب کند ولی خوب بستگی به مراکز هم دارند که قبول کنند یا خیر

  6. نویسنده دیدگاه : الی - در تاریخ : 21 آبان 1393

    من الان دانشجوی ارشد هستم ولی این مرکز جدید هنوز ثبت نام نکردم کاش تمدید کنن تا برسم برم حضوری ثبت نام کنم

  7. نویسنده دیدگاه : saeed - در تاریخ : 21 آبان 1393

    سلام.
    تهیه گزارش260 و گزارش1800 از سیستم گلستان برای دریافت مدارک حضوری در دانشگاه چیه؟ این مدارک رو چطور تهیه کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آبان 1393 :

    سلام
    نیاز نیست خودشون در زمان مراجعه حضوری بهتون میدن.

  8. نویسنده دیدگاه : اندلیب - در تاریخ : 21 آبان 1393

    سلام من رشته مدیریت بازرگانی ترم مهر فراگیر ارشد قبول شدم ثبت نام هم کردم انتخاب واحد هم کردم الان میخام مرخصی بگیرم بدون شهریه میتونم مث تکمیل ظرفیتا شهریه ثابت بدم ولی برا ترم بعدم محسوب بشه و هزینه ام سوخت نشه ..سوال دوم اگه الان انصراف بدم شهریه ای ک پزداخت کردم بهم برمیگردونن یا نه ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آبان 1393 :

    سلام
    خیر نمی توانید. شما تکمیل ظرفیتی که نیستید!! پس اگر مرخصی بگیرید هم شهریه ثابت از شما اخذ می شود و هم جز سنوات تحصیلیتون محاسبه می شود

  9. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 آبان 1393

    سلام خداقوت که به سوالات بچه ها
    پاسخ می دهید،من معافیت 3برادری
    دارم جزء معافیت مورد خاص هستم،
    بایدگزینه معافیت موقت رابزنم؟

    باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آبان 1393 :

    سلام
    خیر معافیت دائم هستید دیگه!!

  10. نویسنده دیدگاه : جلیل خ - در تاریخ : 21 آبان 1393

    با سلام من تهران جنوب قبول شده ام ثبت نام عیر حضوری رو انجام دادم..منتظر بودم تاریخ مراجعه حضوریو اعلام کنن.هیچی توسایت پیام نور ننوشته بودن.تا اینکه از سایت شما بازدید کردم..الان دقیقا چیکار می تونم بکنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آبان 1393 :

    سلام
    باید به مرکزتان سریعا مراجعه کنید تا ثبت نام شما را در سیستم تایید کنند و ثبت نام حضوری رو هم انجام بدید.

  11. نویسنده دیدگاه : نگار - در تاریخ : 21 آبان 1393

    سلام
    من ثبت نام غیر حضوری انجام دادم مدارکمم تحویل دانشگاه دادم اما شماره دانشجوییمو دریافت نکردم الان ک برای پرداخت شهریه بهش احتیاج دارم باید چه بکنم دوباره برم به دانشگاه از اونجا دریافت کنم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آبان 1393 :

    سلام
    دوست عزیز در زمان ثبت نام غیرحضوری در سیستم گلستان شماره دانشجویی شما در بالا نمایش داده میشده است که شما احتمالا یادداشت نکردید!! بله باید یا مراجعه کنید و یا تماس بگیرید.

  12. نویسنده دیدگاه : حامد - در تاریخ : 21 آبان 1393

    سلام
    ثبت نام غیرحضوری رو انجام دادم ولی قسمت وضعیت نوشته شده ثبت نام نکرده آیا منظور ثبت نام حضوریه؟
    داشگاه محل قبولیم اعلام نکرده تو سایتش کی باید برای حضوری مراجعه کنیم ابا باید منتظر باشیم یا مراجعه کنیم؟
    این ترم می توانیم انتخاب واحد کنیم یا بهمن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آبان 1393 :

    سلام
    اگر با شماره دانشجویی می توانید وارد شوید مشکلی ندارد و ثبت نام شما انجام شده است.
    برای ترم بهمن

  13. نویسنده دیدگاه : A.D - در تاریخ : 21 آبان 1393

    ﺑﺎﺳﻠﺎﻡ
    ﻣﺪﺭﻙ ﺍﻣﻮﺯﺵ ﻣﺤﻮﺭ ﺟﻘﺪﺭ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺩﺍﺭﺩ?ﺍﺯﻧﻆﺮ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺍﻣﻮﺯﺵ ﻣﺤﻮﺭ ﺑﺎ بزوهش ﻣﺤﻮﺭ ﺟﻪ ﺗﻔﺎﻭﺗﻲ ﺩﺍﺭﻩ?

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آبان 1393 :

    سلام
    بله اعتبار دارد.
    پژوهش محور به دلیل داشتن واحد پایان نامه کمی اعتبارش بیشتر هست. در کل هر دو معتبر می باشد

  14. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 آبان 1393

    سلام
    برای پرداخت شهریه ثابت تا چه زمانی مهلت داریم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آبان 1393 :

    سلام
    سعی کنید بعد از تایید ثبت نامتون پرداخت کنید دیگه

  15. نویسنده دیدگاه : جلیل خ - در تاریخ : 22 آبان 1393

    با تشکر از راهنمائیاتون اخه من اگه الانم حرکت کنم روزشنبه ممکنه تهران برسم چون محل سکونتم با تهران خیلی فاصله داره.با این اوضاع بنظرت چکار کنم تا ازثبت نام جا نیفتم …با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 آبان 1393 :

    بازم شنبه هم برسید مشکلی ندارد و احتمال 99 درصد ثبت نام شما را انجام می دهند

  16. نویسنده دیدگاه : جلیل خ - در تاریخ : 22 آبان 1393

    میگم شما با مسئولین پیام نور جچوری ارتباط برقرار می کنین ما که هرچی زنگ میزنیم کسی پاسخگو نیس بقران.نمیدونم چرا این همه خط تلفن در اختیارشون گذاشتن ضمنا اگه شماره فعالی از تهران جنوب دارین بما هم بدید..با تشکر از پشتیبان عزیز

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 آبان 1393 :

    دوست عزیز ما راه های ارتباطی مخصوص به خودمون رو داریم که متاسفانه امکان اینکه مثلا شماره موبایلی به شما بدیم رو نداریم!!
    از سایت مرکز قبولی خودتون پیگیری کنید

  17. نویسنده دیدگاه : نازنين - در تاریخ : 22 آبان 1393

    سلام خداقوت

    آیا امکان تمدید ثبت نام غیر حضورى هست؟

    من به مشکل بر خوردم نه تونستم غیرحضورى ثبت نام کنم ونه در حال حاضر میتونم حضورى به دانشگاه نیشابور مراجعه کنم.

    آیا قبولى من منتفى میشه و هیچکارى نمیشه کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 آبان 1393 :

    سلام
    فعلا صحبتی از تمدید نشده.
    اگر نتوانید ثبت نام کنید خوب مسلما قبولی شما باطل می شود

  18. نویسنده دیدگاه : پروین - در تاریخ : 22 آبان 1393

    سلام من ثبت نام غیر حضوری را در دانشگاه شهرکرد که اول قبول شدم ونرفتم انجام دادم به دانشگاه کرمان زنگ زدم گفتن شما ثبت نام غیر حضوری انجام بدین ما خودمون تغییر میدیم ولی هنوز از تغییر خبری نیست منم خواستم از ترم اول شروع کنم بنظرتون چکار کنم شهر من هم تا کرمان 21 ساعت راهه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 آبان 1393 :

    سلام
    دوست عزیز دیگه این موضوع دست مرکزتان هست و باید حتما از خود مرکزتان پیگیری کنید

  19. نویسنده دیدگاه : saeed - در تاریخ : 22 آبان 1393

    باسلام.
    میشه تورخدا بگین ما بچه های تکمیل ظرفیت انتخاب واحدمون بهمن ماست یا نه؟ یکی میگه وردی مهر هستین یکی میگه بهمن. لطف کنید جواب قطعی بدید .ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 آبان 1393 :

    سلام
    ورودی بهمن می باشید

  20. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 22 آبان 1393

    سلام خسته نباشید
    ببخشید نمیدونید مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد تمدید میشود ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 آبان 1393 :

    سلام
    دوست عزیز احتمال زیاد تمدید نشده چون هیچ اطلاعیه ای از این بابت اعلام نشده و اطلاعیه سایت گلستان هم حذف شده است

  21. نویسنده دیدگاه : مژگان - در تاریخ : 22 آبان 1393

    سلام ببخشید ما ک تکمیل ظرفیت اومدیم و ورودی بهمنی میشیم واسه پرداخت الکترونیکی شهریه ثابت ترم پرداخت رو بهمن 93 بزنیم یا مهر 93

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 آبان 1393 :

    سلام
    ترم بهمن رو بزنید

  22. نویسنده دیدگاه : شیمی - در تاریخ : 22 آبان 1393

    چرا تمدید نمیکنن ؟؟؟//حالا ما چکنیم اینقدمنتظر بودیم حالا بعلت مشکلی از ثبت نام جا موندیم قبولی قبلیمونم که حذف شده تورا خدا بگوششون برسونین یه عده جا موندن بعلت مشکلات سیستم تمدید کنن

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 آبان 1393 :

    به مرکز قبولی خود مراجعه کنید

  23. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 22 آبان 1393

    سلام
    من به جای معافیت دائم زدم موقت تو
    دانشگاه میشه اصلاحش کنی؟

    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 آبان 1393 :

    سلام
    بله می توانید. در مراجعه حضوری اعلام کنید تا اصلاحش کنند

  24. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 22 آبان 1393

    سلام ببخشید اگر غیرحضوری نتونستم ثبت نام کنم شنبه حضوری به دانشگاه که قبول شدم مراجعه کنم ثبت نامم میکنن؟یا ثبت نامم منتفی شده؟خواهش میکنم سریع جوابم را بدید ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 آبان 1393 :

    سلام
    احتمالا ثبت نام کنند و مشکلی نباشد

  25. نویسنده دیدگاه : hi - در تاریخ : 22 آبان 1393

    سلام ماکه غیر حضوری ثبت نام کردیم چه زمانی باید برای ثبت نام حضوری مراجعه کنیم ؟؟؟ چون در سایت دانشگاه چیزی نوشته نشده..با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 آبان 1393 :

    سلام
    برای هر مرکزی متفاوت است و باید از مرکزتان پیگیری کنید

  26. نویسنده دیدگاه : پروین - در تاریخ : 22 آبان 1393

    سلام یک تشکر ویژه از زحمات شما واقعا تو این پیام نور کسی جوابگوی کسی نیست جای تشکر از شما هست که با حوصله جواب سوالات میدین خدا به شما قوت بده و امام زمان (عج) پشت پناهتان باشد

  27. نویسنده دیدگاه : فهیمه - در تاریخ : 22 آبان 1393

    با سلام من ثبت نام غیر حضوری را در همون دانشگاه اولی که قبول شدم ونرفتم انجام دادم اما هنوز رشته جدید اصلاح نشده بنظر شما خیالم راحت باشه که ثبت نامم انجام شده چون مهلت ثبت نام تموم شده اما من ن شهریه پرداخت کردم ن انتخاب واحد فقط ش دانشجویی تایید شده تو را خدا راهنماییم کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 آبان 1393 :

    سلام
    مرکز قبولی جدید شما باید تغییر کد رشته رو در سیستم برای شما انجام دهند.

  28. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 23 آبان 1393

    سلام من درمرکز اولی که قبول شدم ثبت نام وانتخاب واحد کردم ومشغول هستم برای تغییر کد قبولی جدید گفتن از نیمسال دوم آیا عدم مراجعه به مرکز جدید برایم مشکل زا نیست تا نیمسال دوم یا باید مراجعه کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 آبان 1393 :

    سلام
    خیر دوست عزیز در همان زمان بالا که گفته شده بود و زمانش تمام شده است باید مراجعه میکردید به مرکز قبولی خود!!!
    الان هم هرچه سریعتر برای تغییر کد رشته مراجعه کنید به مرکز قبولی جدیدتان

  29. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 23 آبان 1393

    سلام من دانشگاه تهران غرب قبول شدم و از ثبت نام غیرحضوری جا موندم چیکار باید بکنم؟حضوری برم واقعا ثبت نام میکنن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 آبان 1393 :

    سلام
    بله حضوری مراجعه کنید به مرکزتان

  30. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 23 آبان 1393

    سلام من ثبت نام غیر حضوری انجام دادم ولی ترم ورود را ترم اول زده و شهریه را پرداختی نیمسال اول زده و وضع ثبت نام هم زده ثبت نام نکرده-عادی. آیا مشکلی پیش میاد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 آبان 1393 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد.

  31. نویسنده دیدگاه : نازنين - در تاریخ : 23 آبان 1393

    سلام خدا قوت
    تو را خدا پیگیرى کنید واسه تمدید ثبت نام غیرحضورى ارشد پیام نور من نتونستم ثبت نام کنم
    مدارک تازه به دستم رسیده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 آبان 1393 :

    سلام
    به مرکز قبولی خود مراجعه کنید.قبل از مراجعه تا جایی که می توانید تماس داشته باشید و هماهنگ کنید

  32. نویسنده دیدگاه : نازنین - در تاریخ : 23 آبان 1393

    با سلام پشتیبان عزیز

    شمایی که در نیشابور دانشجوی پیام نور بودید میتونید پیگیری کنید که بهمن ماه مراجعه کنم و واسه ثبت نام اقدام کنم؟

    چون من از بوشهر هستم ودر حال حاضر امکان مراجعه حضوری ندارم
    به علت نبود مدارک ثبت نام غیرحضوری هم انجام ندادم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 آبان 1393 :

    سلام
    دوست عزیز تماس بگیرید با مرکز قبولیتان خانم صفریان . مسئول آموزش. ایشون کمکتان میکنند.

  33. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 23 آبان 1393

    سلام. خسته نباشید. خب چطور تمدید نمیکنن. خواهشا یه طوری پیگیری کنید . تکلیف ما هایی که به دلایلی جا موندیم چیه>؟ کسی هست جواب بده.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 آبان 1393 :

    سلام
    به مرکز قبولی خود مراجعه کنید

  34. نویسنده دیدگاه : hamed - در تاریخ : 23 آبان 1393

    آقاا مگه میشه یهویی بگن ثبت نام غیرحضوری و فقط 3 روز وقت بدن واسه ثبت نام؟مرکز ساری که قبول شدم جوابگو نیست.من باید واسه یه سوال 800 کیلومتر برم ساری؟ مطمئنم خیلیا جا موندن.لطفا پیغام مارو برسونید به مسئولین.

  35. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 23 آبان 1393

    سلام اینا که شامل بند دوم میشوند هم باید ثبت نام کنن در مرکز جدید یا باید نیم سال دوم برای تغییر کد قبولی برن لطفا خوب راهنمایی بفرمایید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 آبان 1393 :

    سلام
    بله باید ثبت نام حضوری انجام بدهند.

  36. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 23 آبان 1393

    سلام رشته جدید من با رشته قبلی یکیه نیمسال اول در مرکز قبلی ادامه میدم ومیگن نیمسال دوم تغییر کد بدم ایا نیاز به مراجعه حضوری به مرکز جدید دارم برای تغییر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 آبان 1393 :

    سلام
    بله نیاز هست دوست عزیز

  37. نویسنده دیدگاه : فهیمه - در تاریخ : 23 آبان 1393

    با سلام تغییر کد چقدر طول میکشه تا انجام بدن ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 آبان 1393 :

    سلام
    چند دقیقه!!

  38. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 24 آبان 1393

    سلام.من تهران جنوب بودم.اول غیر حضوری ثبت نام کردم.بعد 21 رفتم تهران و حضوری ثبت نام کردم.کاراش نیم ساعت شد همه کاراش.برگشتم.ازت ممنونم که همه سوالامو جواب دادی.

  39. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 24 آبان 1393

    باسلام من هنوز با شماره دانشجوییم نمی تونم برم تو سایت که شهریه ام رو بریزم مشکلی پیش نمی یاد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 آبان 1393 :

    سلام
    باید صبر کنید تا ثبت نام غیرحضوری شما توسط مرکزتان تایید شود تا بتوانید با شماره دانشجویی وارد شوید

  40. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 24 آبان 1393

    سلام من برای ثبت نام به سایت مراجعه کردم ولی در سایت هنوز نام مرکزی که اول قبول شدم رو میزنه به مرکز قبولی تکمیل ظرفیت مراجعه کردم به من گفتن برین هر وقت باز شد ثبت نام کنید تا حالا که باز نشده ومن هم هنوز ثبت نام نکردم ومهلت هم تموم شده چکار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 آبان 1393 :

    سلام
    باید به مرکز قبولی خود در تکمیل ظرفیت مراجعه کنید تا توسط مسئولین مرکز مربوطه تغییر کد قبولی در سیستم گلستان برای شما ثبت شود

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top