چاپ خبر
توضیحات کامل نحوه و چگونگی ثبت نام /

ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 93 پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : پذیرش و ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 93 دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری انجام می شود / نحوه و چگونگی ثبت نام

 

 

بر اساس پیگیری پیام نورنا (در ساعت 9:45 دقیقه 19 آبان ماه) مشکل خطای کد ۸۴۸۵-۷ برطرف گردیده است – پذیرفته شدگانی که با این خطا مواجه شده اند مجددا برای پذیرش غیرحضوری از طریق سایت گلستان اقدام کنند

 

 


پیگیری های پیام نورنا برای 3 سوال متداول پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت

 

با توجه به 3 سوال متداولی که بازدیدکنندگان در مورد ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت پرسیده بودند ، طی پیگیری از سازمان مرکزی پیام نور به شرح زیر می باشد:

1- پذیرفته شدگان چه زمانی برای ثبت نام حضوری به مراکز خود مراجعه کنند:

پاسخ : پذیرفته شدگان استان تهران بعد از پذیرش غیرحضوری ، در بازده زمانی اعلام شده (18 تا 21 آبان ماه) برای اینکه ثبت نامشان تایید شود ، باید حتما به مراکز قبولی خود مراجعه کنند. و پذیرفته شدگان سایر مراکز شهرستان ها ، زمان مراجعه حضوری توسط خود مراکز اطلاع رسانی می شود (احتمالا در سایت مراکز اعلام می شود)

 

2- نیمسال ورودی پذیرفته شدگان چه زمانی می باشد:

پاسخ : پذیرفته خود می تواند انتخاب کند که ورودی نیمسال اول باشد و یا ورودی نیمسال دوم. مشروط بر اینکه حتما پذیرش از دانشجو انجام شود و بعد می تواند انتخاب کند که پذیرش برای کدام نیمسال باشد. پس پذیرفته شده می تواند نیمسال ورودی خود را از بین نیمسال های اول 94-93 و یا نیمسال دوم 94-93 انتحاب کند.

 

3- شهریه ثابت تا چه زمانی امکان پرداختش هست و امکان قسطی کردن شهریه ثابت هست یا خیر:

پاسخ : شهریه ثاب باید در همین زمان بعد از پذیرش واریز شود و برای نیمسال بعدی دانشج ذخیره می شود.خیر امکان قسطی کردن شهریه ثابت نیست و باید کامل پرداخت شود

 


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 93 دانشگاه پیام نور که قرار بود به صورت حضوری انجام شود ، براساس پیگیری های پیام نورنا و بر اساس اطلاعیه درج شده در سیستم جامع گلستان دانشگاه پیام نور  ، شیوه ثبت نام تغییر کرد و  ثبت نام به صورت غیرحضوری و اینترنتی از طریق سایت گلستان انجام می شود.

این دسته از پذیرفته شدگان می توانند با ورود به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و براساس دستور العمل اعلام شده نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک خود به صورت غیر حضوری اقدام کنند.

 

مهلت ثبت نام غیرحضوری از 18 آبان ماه لغایت 21 آبان ماه 93 می باشد.

 

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 

 

پذیرش این دسته از دانشجویان برای نیمسال دوم (ورودی نیمسال دوم 94-93) می باشد

 


 

آموزش تصویری ثبت نام و پذیرش غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید پیام نور – کلیک کنید

 

راهنما و آموزش تصویری انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 


خلاصه مراحل پذیرش و انتخاب واحد:

الف) تکمیل مشخصات و ارسال مدارک و دریافت “گزارش260”

ب) پرداخت شهریه ثابت

 

نکته مهم : کلیه پذیرفته‌ شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد سال 93 مراکز و واحدهای استان تهران ؛ شامل تهران/ری/دماوند/رباط‌کریم(پرند)/پردیس/لواسان/ پاکدشت/ ورامین ، باید پس از تکمیل مرحله ثبت‌نام غیرحضوری در سامانه آموزشی گلستان و قبل از واریز شهریه ، جهت تشکیل پرونده و تایید ثبت‌نام در ساعات اداری به مراکز قبولی مراجعه کنند.

 


الف) تکمیل مشخصات و ارسال مدارک و دریافت “گزارش260”

1- کلیه پذیرفته شدگان میبایست با شناسه کاربری و گذرواژه به شرح زیر وارد سیستم شوند:

 

* پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد سال 93

– شناسه کاربری : شماره داوطلبیu931

– گذرواژه : شماره ملی (در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج شناسه کاربری ثبت گردد)

مثال : شناسه کاربری: u931600707 – گذرواژه: 0061111111

 

نکته مهم 1 : شماره داوطلبی شما در کارنامه اعلام شده در سایت سازمان سنجش وجود دارد

نکته مهم 2 : گذر واژه دانشجویان در صورتیکه در اطلاعات سازمان سنجش فاقد شماره ملی باشند ، شماره شناسنامه می باشد.

 

سایت خدمات آموزشی و انتخاب واحد دانشگاه پیام نور

 

نکته: سایت خدمات آموزشی و انتخاب واحد دانشگاه پیام نور فقط با مرورگر اینترنت اکسپلورر (مرورگر اصلی ویندوز) باز می شود.

2- از طریق مسیرزیر نسبت به تکمیل اطلاعات و همچنین ارسال مدارک لازم اقدام نمائید.

آموزش –> دانشجو –> پذیرش غیرحضوری –> “پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود”

 

تذکر: حجم هر تصویر حداکثر 250 کیلوبایت و ترجیحا فرمت آن jpg یا jpeg باشد.

 

کاملترین و جامع ترین آموزش تصویری ثبت نام و پذیرش غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید پیام نور – کلیک کنید

 

_____________________________________________________

 

مدارک لازم جهت ثبت نام کارشناسی ارشد پیام نور

(کلیه مدارک باید اسکن شوند و در سیستم ارائه داده شوند)
1- مدرک کارشناسی پیوسته / ناپیوسته مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت
2- مدرک کاردانی برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته
3- گواهی تائیدیه سهمیه ایثارگری ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری
۴- تصویر کلیه صفحات شناسنامه
۵- تصویر کارت ملی
۶- عکس با زمینه روشن
۷- مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه ( ویژه آقایان – برای این کار باید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنید )

 

_____________________________________________________

 

نکته مهم : کلیه پذیرفته‌ شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد سال 93 مراکز و واحدهای استان تهران ؛ شامل تهران/ری/دماوند/رباط‌کریم(پرند)/پردیس/لواسان/ پاکدشت/ ورامین ، باید پس از تکمیل مرحله ثبت‌نام غیرحضوری در سامانه آموزشی گلستان و قبل از واریز شهریه ، جهت تشکیل پرونده و تایید ثبت‌نام در ساعات اداری به مراکز قبولی مراجعه کنند.

 

3- بعد از پذیرش نهایی ،می بایست با:

شناسه کاربری : شماره دانشجویی

گذرواژه: شماره شناسنامه

 

نکته مهم : تا زمانی که شما همچنان با شماره داوطلبی وارد سایت می شوید یعنی شماره دانشجویی شما فعال نشده است  و باید صبر کنید تا مدارک شما توسط مرکزتان تایید شوند زمان دقیقی را نمی شود برای موضوع بیان کرد.

 

کاملترین و جامع ترین آموزش تصویری ثبت نام و پذیرش غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید پیام نور – کلیک کنید

 

نکته مهم : کلیه پذیرفته‌ شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد سال 93 مراکز و واحدهای استان تهران ؛ شامل تهران/ری/دماوند/رباط‌کریم(پرند)/پردیس/لواسان/ پاکدشت/ ورامین ، باید پس از تکمیل مرحله ثبت‌نام غیرحضوری در سامانه آموزشی گلستان و قبل از واریز شهریه ، جهت تشکیل پرونده و تایید ثبت‌نام در ساعات اداری به مراکز قبولی مراجعه کنند.

 

_____________________________________________________

 

ب) پرداخت شهریه ثابت دانشگاه

4- کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت میباشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از مسیر زیر نسبت به دریافت گزارش 163 (فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور)اقدام نمایید:

منوی اصلی –> آموزش –> گزارش های آموزش –> شهریه –> لیست ها و آمارها –> فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور

 

تذکر1: پرداخت شهریه از 2 طریق : الکترونیکی، دستگاه خودپرداز بانک صادرات مقدور می باشد.

آموزش تصویری پرداخت الکترونیکی شهریه در سایت گلستان دانشگاه پیام نور

 

تذکر2: در صورت موفقیت تراکنش پرداخت پس از حداکثر 2 ساعت، وضعیت دانشجو از حالت بدهکار به فعال تبدیل خواهد شد.

تذکر3: شایان ذکر است در صورت عدم موفقیت تراکنش (در پرداخت غیر حضوری) و برگشت وجه شهریه، وضعیت دانشجو مجدد به غیر فعال تبدیل خواهد شد.

 


تذکرات بسیار مهم :

1- دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده هستند و تغییر آن امکان پذیر نمی باشد.

الف) برای پذیرفته شدگانی که دارای کد قبولی جدید یا کد قبولی در سایر دانشگاهها بوده و در تکمیل ظرفیت پذیرفته شده اند ثبت نامدر سیستم جامع خدمات آموزشی صورت می پذیرد و پس از واریز شهریه ثابت توسط دانشجو برای نیمسال اول 94-93 مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه درج گردد. شایان ذکر است شهریه ثابت ایشان برای نیمسال دوم 94-93 ذخیره می شود.

ب) پذیرفته شدگانی که کد قبولی قبلی آنها دانشگاه پیام نور می باشد و در حال تحصیل در آن می باشند، می توانند تا پایان نیمسال جاری در کد قبولی اولیه تحصیل  و در نیمسال دوم 94-93 و بر اساس فایل اسامی پذیرفته شدگان برای ایشان تغییر کد قبولی اقدام شود.

ج) پذیرفته شدگانی که کد قبولی قبلی آنها دانشگاه پیام نور بوده ولی در آن ثبت نام ننموده اند، حسب مراجعه و درخواست، تغییر کد قبولی در سیستم اعمال شود و امور ثبت نام آنها مطابق بند الف انجام شود.

یاد آوری مهم: برای دانشجویانی که دارای کد قبولی در دانشگاه هستند و متقاضی تحصیل در کد قبولی جدید می باشند، لازم است نام رشته جدید در سیستم جامع گلستان در بخش اصلاح نظام آموزشی اصلاح گردد و در صورت نیاز به تغییر نام مرکز، اسامی و شماره دانشجویی آنها به اداره کل خدمات آموزشی اعلام گردد.

شایان ذکر است تاریخ اخذ مدرک کارشناسی کلیه پذیرفته شدگان حداکثر تا تاریخ  30 بهمن 93 خواهد بود و از پذیرفته شدگانی که موفق به اخذ مدرک با تاریخ دانش آموختگی فوق الذکر نشوند به هیچ عنوان ثبت نام به عمل نمی آید.

 

2-درصورتی که رشته کارشناسی با رشته قبولی کارشناسی ارشد همنام نباشد به تشخیص گروه آموزشی و پژوهشی مرکزاستان؛ دانشجو علاوه بر واحدهای مصوب مقطع کارشناسی ارشد باید واحدهای جبرانی ازمقطع کارشناسی همان رشته رادر اولین نیمسال تحصیلی ممکن اخذ و بگذراند.(درصورتی که برای رشته ای دروس جبرانی تعریف نشده باشد، دروس جبرانی توسط گروههای آموزشی و پژوهشی استان تعیین گردد)

3- ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان بصورت غیر حضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

3-1 – پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه وارد سیستم جامع خدمات آموزشی شوند.شایان ذکر است مراحل ثبت نام، گام به گام در Help سیستم جامع گلستان موجود است.

3-2 – پس ازپایان ثبت نام اولیه شماره دانشجویی به پذیرفته شدگان اعلام و پس از24 ساعت امکان انتخاب واحد برای ایشان فراهم می شود، لازم است تا دانشجو جهت انتخاب واحد در مهلت مقرر اقدام نماید.

4- تاریخ مراجعه حضوری برای هر مرکزی متفاوت است و باید از سایت اینترنتی مرکزتان پیگیری کنید.

5- افرادی که با استفاده از تسهیلات آموزشی(سهمیه) پذیرفته شده اند ملزم به ارائه مدارک مثبته اشتغال به کار در سازمانها ویا تائیدیه سهمیه به هنگام ثبت نام هستند.

از اینگونه پذیرفته شدگان باید گواهی لازم دال بر صحت ادعا اخذ و در پرونده ضبط گردد. ( برای کارکنان ارائه گواهی اشتغال به کار و اصل حکم کارگزینی الزامی است)

یادآوری مهم : کلیه مراکز / واحدها موظف هستند وضعیت سهمیه پذیرفته شدگان را به صورت محرمانه از سازمان مربوطه استعلام و تائیدیه آن را در پرونده دانشجو قرار دهند.

6- کارمندان استان ،مراکز و واحدهای تحت پوشش پیام نور با هر وضعیت استخدامی مجاز به انتخاب رشته درمرکز یا واحد محل اشتغال خود نیستند. ضروری است در صورت قبولی در محل اشتغال از ثبت نام ادامه تحصیل آنها جلوگیری به عمل آید.

به دانشجویان عزیز توصیه می شود مطالب زیر را با دقت مطالعه فرمایند:

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 


مدارکی که پذیرفته شدگان لازم است بصورت حضوری جهت تشکیل پرونده ارائه نمایند:

1- اصل شناسنامه به همراه 2 سری کپی از تمام صفحات.
2- اصل کارت ملی به همراه 2 سری کپی.
3- اصل مدرک لیسانس به همراه 2 سری کپی (تاریخ فراغت از تحصیل حداکثر تا 30 بهمن ماه 1393).
دانشجویانی که تعهد خدمت دارند نسبت به تهیه کپی برابر با اصل  مدرک لیسانس از ارگان مربوطه اقدام فرمایند.
4- اصل مدرک کاردانی به همراه 2 سری کپی .( دانشجویان کاردانی به کارشناسی )
5- دانشجویانی که تعهد خدمت دارند نسبت به کپی برابر با اصل  مدرک کاردانی از ارگان مربوطه اقدام فرمایند .
7- اصل ریز نمرات کارشناسی و کاردانی در صورت در دسترس بودن .
8- اصل مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی به همراه کپی
9- عکس پرسنلی 4*3 پشت نویسی شده . (6 قطعه به همراه پاکت عکس)
10- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت به همراه 2 سری کپی.
11- تهیه گزارش 260 از سیستم گلستان.(گواهی پذیرش ثبت نام)
12- تهیه گزارش 1800 از سیستم گلستان. (اطلاعات عمومی ثبت نام)
13- فرم تعهد شهریه .(فرم شماره 6)
14- گواهی اشتغال و حکم کارگزینی از سازمان مربوطه (برای دانشجویانی که از سهمیه کارمندی استفاده نموده اند به ویژه دانشجویان مجازی پردیس خودگردان)
15- تهیه گواهی سهمیه برای دانشجویانی که از سهمیه شاهد و یا ایثارگر استفاده نموده اند.( اعلام کد 16 رقمی در گواهی الزامی است ).

تذکر : دانشجویانی که به سازمان آموزش و پرورش تعهد خدمت دارند بایستی نسبت به کپی مدرک ، حکم کارگزینی و گواهی اشتغال اقدام فرمایند   

  


در همین زمینه بخوانید:

پاسخگویی به برخی از سوالات داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : saeed - در تاریخ : 24 آبان 1393

    باسلام
    شما گفتید ما ورودی بهمن ماه هستیم اما دانشگاه بجنورد بعد از ثبت نام حضوری گفت دو ماه دیگه امتحاناتتون هست و ورودی مهر هستید. ما ک نه کلاسی رفتیم نه کتابی چطوری امتحان بدیم؟میشه راهنمایی کنین این وضعیت رو .ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 آبان 1393 :

    سلام
    دوست عزیز دست خود دانشجو هست که انتخاب کند برای ترم بهمن می خواهد وارد شد یا برای ترم مهر
    به مرکزتان اعلام میکردید که از ترم بهمن میخواهید وارد شوید.

  2. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 24 آبان 1393

    سلام وخسته نباشید . بنده ثبت نام غیر حضوری رو انجام دادم اما شهریه رو نپرداختم میشه برای ترم نیم سال اول (93-94) انتخاب واحد کنم؟ وزمان انتخاب واحد چه موقع می باشد؟ با تشکر.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 آبان 1393 :

    سلام
    پذیرش شما دیگه برای نیمسال بهمن می باشد و شهریه ثابت رو هم باید بپردازید که ذخیره می شود برای نیمسال بعد شما.

  3. نویسنده دیدگاه : طناز - در تاریخ : 24 آبان 1393

    بعد از ثبت نام غیر حضور ی در ارشد چه باید کرد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 آبان 1393 :

    باید زمان مراجعه جضوری را برای تشکیل پرونده از سایت مرکزتان و یا تماس با مرکزتان پیگیری کنید و به مرکزتان برای ثبت نام حضوری مراجع کنید

  4. نویسنده دیدگاه : طناز - در تاریخ : 24 آبان 1393

    سلام غیر حضوری ثبت نام کردهام اما نمی دانم دیگه چه کار کنم دانشگاه هم استان تهران مباشد هنوز حضور ی نرفتم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 آبان 1393 :

    سلام
    دوست عزیز اگر پذیرفته شده استان تهران هستید هرچه سریعتر برای ثبت نام حضوری به مرکزتان مراجعه کنید

  5. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 25 آبان 1393

    سلام
    خسته نباشید
    خلاصه بنده ثبت نام حضوری رو انجام دادم و علارغم خبر بالا دانشگاه تاکیدا اعلام کرد که نمیشه از این نیمسال شروع به خوندن کرد.

    دوم اینکه من که این نیمسال در غیرانتفاعی مشغول تحصیل هستم می خواستم همین ترمو در این دانشگاه ادامه بدم و نمراتشو ببرم برا تطبیق به پیام نور دماوند ولی اونجا گفتن احتمال تطبیق 50 ، 50 هست در حالی که واحد ها و عناوین یکین لطفا در این مورد منو راهنمایی کنین تا اگه احیانا امکان تطبیق خوردن نیست من با نامه ای که در دست دارم از این دانشگاه تسویه کنم و شهریه پرداختی رو بگیرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آبان 1393 :

    سلام
    این دیگه دست مرکزتان هست.
    ربطی به واحدها و عناوین ندارید. از نظر نمره و از نظر سرفصل دروس هم باید مطالبقت داشته باشند. کلا باید شواری آموزشی برای تطبیق دروس موافقت کند.

  6. نویسنده دیدگاه : کسرا - در تاریخ : 25 آبان 1393

    با سلام غیر حضوری ثبت نام کردهام امانمدانم ثبت نام م تایید شده یا نه پذیرفته استان تهران هستم شهریه پرداخت کنم یانه اخر هفته می خواهم حضوری بروم تا ان زمان دیر نیست..؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آبان 1393 :

    سلا
    دوست عزیز اگر پذیرفته شده تهران هستید باید حتما مراجعه حضوری کنید برای تایید ثبت نامتان

  7. نویسنده دیدگاه : مژگان - در تاریخ : 25 آبان 1393

    سلام تروخدابگیدبرای پرداخت شهریه تکمیل ظرفیت ، در پرداخت الکترونیکی ترم پرداخت
    رو زده مهر 93غیرفعالم هست اگه بپردازم مشکلی پیش نمیاد، یعنی براترم بعد ذخیره میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 آبان 1393 :

    سلام
    بله مشکلی ندارد

  8. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 25 آبان 1393

    سلام زمان انتخاب واحد تکمیل ظرفیت برای نیمسال دوم کی هستش حالا که شهریه رو پرداخت کردم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 آبان 1393 :

    سلام
    بله برای نیمسال بعد می باشد
    شهریه ثابت رو الان واریز کنید ذخیره می شود برای نیمسال بعد شما

  9. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 25 آبان 1393

    سلام
    ظاهرا پرداخت شهریه فقط برای انتخاب واحده! اگه فعلا شهریه رو پرداخت نکنیم و بذاریم برای همون ترم بهمن چه اتفاقی می افته؟ آیا مشکلی پیش میاد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 آبان 1393 :

    سلام
    شهریه ثابت رو سعی کنید واریز کنید ذخیره می شود برای نیمسال بعد شما

  10. نویسنده دیدگاه : پروین - در تاریخ : 26 آبان 1393

    من ثبت نام غیر حضوری را در همون دانشگاه که قبل از تکمیل ظرفیت قبول شدم ونرفتم انجام دادم و ش دانشجویی هم تایید شد حالا دانشگاهی که تکمیل ظرفیت قبول شدم زنگ زدم میگه اسمت فرستادیم تهران برا تغییر بنظرتون چقدر طول میکشه ؟میشه برا ترم اول انتخاب واحد کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آبان 1393 :

    مشخص نیست.
    احتمالا برای ترم دوم باشید دیگه.

  11. نویسنده دیدگاه : جلیل خ - در تاریخ : 27 آبان 1393

    با سلا م وعرض ادب خدمت پشتیبان عزیز خدا قوت ….من شنبه خودمو رسوندم تهران سریعا کارای ثبت نامو انجام دادم تازه هیچ پولی شهریه ای ازم نگرفتن چن تا شماره موبایلم از مسئولین اونجا گرفتم دلت بسوزه خخخخخ

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آبان 1393 :

    سلام
    به سلامتی 😉
    پول شهریه رو باید از طریق سایت گلستان پرداخت کنید و توی دانشگاه از شما اخذ نمیشه!!

  12. نویسنده دیدگاه : جلیل خ - در تاریخ : 27 آبان 1393

    سلام مسئول ثبت نام بمن گفتش نصف شهریه رو فعلا میگیرن ولی شما همون نصفشم بعدا وقتی مرخصی تخصیلی تموم شد پرداخت کنید..بنظرت منوسرکار گذاشته عایا؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آبان 1393 :

    سلام
    نه مشکلی ندارد

  13. نویسنده دیدگاه : جلیل خ - در تاریخ : 27 آبان 1393

    با سلام تهران جنوب ارشدحقوق خصوصی کسی هس اینجا؟

  14. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 27 آبان 1393

    سلام خداقوت
    هنوزگزیینه شهریه وگواهی پذیرش
    برام موجودنیست،یعنی ثبت نامم
    نهایی نشده ،لازم هست که مراجعه
    حضوری به دانشگاه ام داشته باشم
    ومدارکم راببرم؟
    انشااله عاقبت به خیر شین که با
    حوصله جواب همه رامیدین.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آبان 1393 :

    سلام
    بله مراجعه حضوری کنید به مرکزتان برای تایید ثبت نام و ثبت نام حضوری

  15. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 28 آبان 1393

    سلام پشتیبان جان
    ببخشید من دانشجوی ترم اخرم.ت ازمون هم شرکت کردم و در تکمیل ظرفیت دانشگاه اصفهان قبول شدم.من هنوز اقدام به ثبت نام نکردم.امکانش هست که زمان ثبت نام تمدید بشه؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 آبان 1393 :

    سلام
    هرچه سریعتر به مرکز قبولی خود مراجعه کنید دوست عزیز

  16. نویسنده دیدگاه : دنیا - در تاریخ : 28 آبان 1393

    با عرض سلام…
    دانشگاه پیام نور اصفهان قبول شدمه اما نه تو سایت اطلاعیه زدن که چه زمانی تاریخ مراجعه حضوری نه تلفناشونو جواب میدن…
    منم راهم دوره نمیتونم برم دانشگاه بپرسم …
    خیلی استرس دارم…
    میشه لطفا کمکم کنید …
    خواهش میکنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 آبان 1393 :

    سلام
    دوست عزیز ما هم اطلاعی نداریم به هر حال باید یکجوری باخبر بشین دیگه و خودتون پیگیری کنید.

  17. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 28 آبان 1393

    سلام
    نمیشه صبر کنم تاگزینه شهریه وتایید
    پذیرش ام فعال شود؟چون کپی ازآنها
    جزء مدارک لازم برای ثبت نام هست،
    که من ندارم،حالا باید چکار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 آبان 1393 :

    سلام
    دوست عزیز اگر پذیرفته شده استان تهران هستید برای اینکه ثبت نام شما تایید شود باید حتما به رکز قبولی خود مراجعه کنید ثبت نام حضوری رو انجام دهید

  18. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 29 آبان 1393

    سلام
    پذیرفته شده زنجان هستم،میتونم تا
    زمانی که ثبت نامم تاییدنشه حضوری
    مراجعه نکنم وصبرکنم تاتاییدشود برای
    ثبت نام حضوری دیرنمیشه؟

    ممنون ومتشکرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 آبان 1393 :

    سلام
    دوست عزیز شما باید الان بتوانید با شماره دانشجویی وارد شوید. اگر نمی توانید وارد شوید فوری به مرکز قبولی خود مراجعه کنید/

  19. نویسنده دیدگاه : سلام - در تاریخ : 30 آبان 1393

    سلام من در تکمیل ظرفیت ارشد قبول شدم و ثبت نام غیر حضوری را نیزبه همراه شهریه انجام داده ام اما الان میخواستم در ازمون سراسری ارشد نیز شرکت کنم ایا این باعث بروز مشکل و عدم ثبت نام من در تکمیل ظرفیت میشود خواهش میکنم راههنماییم کید امشب اخرین مهلت ثبت نامی است چکار کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 آبان 1393 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد دوست عزیز
    ولی بعد از قبولی در رشته جدید باید از رشته قبلی خود انصراف دهید

  20. نویسنده دیدگاه : پروین - در تاریخ : 30 آبان 1393

    سلام با تشکر از حوصله شما من تو تکمیل ظرفیت کرمان قبول شدم خواستم حضوری برم زنگ زدم گفتن تو دانشگاه قبولی قبل از تکمیل ظرفیت ثبت نام غیر حضوری انجام بده منم انجام دادم میگه ما اسمت رد کردیم سازمان مرکزی برا تغییر رشته و مرکز نزدیک ب ی هفته گذشته ولی خبری نیست خواهشا منو راهنمایی کنید چکار کنم نکنه قبولیم کنسل بشه ؟تا کی باید صبرکنم ؟توراخدا مارا از این بلا تکلیفی نجات دهید با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 آذر 1393 :

    سلام
    خودتون باید از مرکزتان برای این موضوع پیگیری کنید دیگه دوست عزیز

  21. نویسنده دیدگاه : مقداد - در تاریخ : 6 آذر 1393

    ایا میشه برم دانشگاه علمی کاربردی
    یعنی واحد های که گذروندم رو قبول می کنند همون رشته

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 آذر 1393 :

    دروسی که شرایط تطبیق رو داشته باشند بله. باید ببینید شرایط تطبیق واحد دانشگاه مورد نظر به چه صورت هست

  22. نویسنده دیدگاه : پروین - در تاریخ : 10 آذر 1393

    سلام مشکل من حل نشد بنظرتون حضوری برم سازمان مرکزی جواب می گیرک لطف کنین آدرسش بگین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 آذر 1393 :

    سلام
    خیر دوست عزیز احتیاجی به سازمان مرکزی نیست. اگر مشکلتون حل نشد به مرکز استانی خود مراجعه کنید

  23. نویسنده دیدگاه : رویا - در تاریخ : 20 آذر 1393

    سلام پشتیبان عزیز
    لطفا مث همیشه این بارم منو از نگرانی نجات بده
    من قبلا ثبت نام غیر حضوری رو انجام دادم…حضوری هم رفتم گفتن خودشون موقع تکمیل ثبت نام حضوری بهمون پیامک میزنن.وگفتن احتمالا تو بهمن این اتفاق میفته .اما دیروز سایت پیام نور مشهد رو باز کردم دیدم زده 18 و 19 آذر مهلت ثبت نام بوده…حالا من چه گلی به سر بگیرم آیا؟(تو تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور قبول شدم)

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آذر 1393 :

    سلام
    مشکلی ندارد دوست عزیز نگران نباشید. شما یکشنبه که دانشگاه باز هست مراجعه کنید و ثبت نام کنید. ممکنه بگن چرا دیر اومدین و نمیشه و این حرفا ، ولی شما بگین من اطلاع نداشتم . می شود نگران نباشید هیچ مشکلی در کل ندارد

  24. نویسنده دیدگاه : پروانه - در تاریخ : 21 آذر 1393

    سلام من تفت یزد قبول شدم و ثبت نام اولیه را کرده ام اما دسترسی به سایت و دانشگاه این مرکز ندارم نمیدونم واسه ثبت نام وتحویل مدارک و انتخاب واحد …. باید چه زمانی مراجعه کنم ? و چه کار کنم ? خواهشا راهنماییم کنید ، خیلی نگران این قضیه هستم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آذر 1393 :

    سلام
    دوست عزیز ما هم اطلاعی نداریم چون برای هر مرکزی تاریخ مراجعه حضوری متفاوت است. مراجعه کنید به سایت اینترنتی مرکزتان

  25. نویسنده دیدگاه : پروین - در تاریخ : 1 دی 1393

    با سلام پشتیبان جان تورا خدا من چکار کنم من قبل از تکمیل از تکمیل ظرفیت پیام نور قبول شدم اصلا نرفتم ولی الان که دانشگاه جدید پیام نور قبول شدم دوباره همون رشته میاد ب دانشگاه قبولی مراجعه کردم میگه تهران باید تغییرات انجامبده ترم جدید داره شروع میشه ولی خبری نشد اگه شماره ای دارین از سازمان مرکزی بهم بدین تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 دی 1393 :

    سلام
    با خدمات آموزشی سازمان مرکزی تماس بگیرید:
    23322560

  26. نویسنده دیدگاه : مژگان - در تاریخ : 2 دی 1393

    سلام خسته نباشید زمان انتخاب واحد ترم بهمن دقیقا چه روزی هست و موقع انتخاب واحد همون نصف شهریه ثابتو ک قبلا ریختیم کافیه یا باید کل شهریه ثابتو بدیم ( قبولی تکمیل ظرفیت ارشد هستم )ممنون از راهناییتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 دی 1393 :

    سلام
    از 1 بهمن ماه 93
    مشخص نیست و باید ببینید سیستم چه نظری دارد!!

  27. نویسنده دیدگاه : عظیمی - در تاریخ : 9 دی 1393

    سلام و خسته نباشید خدمت پشتیبان محترم من تکمیل ظرفیت ارشد امسال تهران قبول شدم غیر حضوری هم ثبت نام کردم ولی به دلیل فشار کاری زیاد هنوز امکان مراجعه حضوری به دانشگاه برام میسر نشده تو رو خدا بگین الان دیر نشده می تونم حضوری به تهران مراجعه کنم و شهریه را بپردازم یا نه ؟خواهش می کنم جواب بدید و منو از نگرانی در بیارین ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 دی 1393 :

    سلام
    به مرکزتان مراجعه کنید البته بعد از امتحانات و ثبت نام حضوری رو انجام بدید. برای پرداخت شهریه و انتخاب واحد اینها به صورت سیستمی می باشد و ربطی به مراجعه حضوری ندارد

  28. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 17 دی 1393

    سلام
    ترم مهرماه شهرکرد قبول شده بودم و تو تکمیل ظرفیت واحد شهرری، همون موقع (آبان ماه) ثبت نام غیر حضوری و حضوری رو انجام دادم و مدارکم رو تحویل دادم اما چون هنوز مطمئن نبودم واسه ادامه تحصیل شهریه رو پرداخت نکردم.
    دو تا سئوال دارم:
    1. چرا با اینکه ثبت نام حضوری هم انجام دادم اما هنوز تو سیستم واحد شهرکرد زده برام
    2. امکان اینکه الان شهریه رو بریزم و برای ترم بهمن ثبت نام کنم وجود داره؟

    با تشکر از پاسختون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 دی 1393 :

    سلام
    باید به مرکزتان اعلام کنید تا تغییر کد مرکز رو در سیستم اعمال کنند
    بله می توانید مشکلی ندارد

  29. نویسنده دیدگاه : فهیم - در تاریخ : 24 دی 1393

    سلام خسته نباشید انتخاب واحد ارشد ترم بهمن کی هست؟؟ اگه امکانش هست تقویم اموزشیترم بهمن رو بزارین.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 دی 1393 :

    سلام
    از 1 بهمن ماه

  30. نویسنده دیدگاه : fatemeh - در تاریخ : 3 بهمن 1393

    سلام خسته نباشید خواهش میکنم بگید شهریه رشته مهندسی برق چقد میشه تقریبا مثلا بالای چقد نمیشه خواهش میکنم جوابه منو بدید؟

  31. نویسنده دیدگاه : با سلام - در تاریخ : 4 بهمن 1393

    من ارشد الهیات علوم قرانی تکمیل ظرفیت پیام نور تفت یزد قبول شدم ، ثبت نام اولیه رو انجام دادم ولی الان که بهمن هستیم هرچه تماس میگیرم جواب نمیدن، و از طرفی من شهرستان هستم و از شهر مان تا یزد،تفت خیلی فاصله هست تو رو خدا من رو راهنماییی کنید برای انتخاب واحد و تحویل مدارک من کی باید مراجعه کنم خیلی خیلی نگرانم ، کمکم کنید ،

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 بهمن 1393 :

    دوست عزیز با مرکزتان فقط تکاس بگیرید و یا مراجعه حضوری کنید راه دیگری ندارد

  32. نویسنده دیدگاه : samar - در تاریخ : 6 بهمن 1393

    سلام من در تکمیل ظرقیت ارشد پذیرفته شدم ولی آبان ثبت نام نکردم.الان امکانش هست ؟؟؟ دانشجوام ولی میخوام انصراف بدم که پیام نور رو برم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 بهمن 1393 :

    به مرکز قبولی خود مراجعه کنید.

  33. نویسنده دیدگاه : هدی - در تاریخ : 3 اسفند 1393

    سلام تو رو بخدا به من بگید الان میتونم ثبت نام کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 اسفند 1393 :

    سلام
    اگر ثبت نام غیرخضوری انجام نداده اید ریعا به مرکز قبولی خود مراجعه کنید.

  34. نویسنده دیدگاه : عظیمی - در تاریخ : 24 فروردین 1394

    با سلام خدمت پشتیبان محترم من پارسال کارشناسی ارشد زیست شناسی دانشگاه پیام نور تهران شرق تکمیل ظرفیت برای ترم بهمن قبول شدم ولی به دلایلی نتونستم ثبت نام حضوری انجام بدم میخواستم ببینم امکانش هست الان برم ثبت نام کنم برای ترم جدید مهر ماه یا دوباره باید از طریق کنکور سراسری شرکت کنم اگه لطف کنید و جواب سوالمو بدین ممنون میشم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 فروردین 1394 :

    سلام
    باید در پذیرش جدید شرکت کنید

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top